Η Toyota παρουσίασε πριν λίγες μέρες το ολοκαίνουργιο Land Cruiser, που έρχεται να συνεχίσει μια παράδοση 72 χρόνων. Λίγο πιο πρόσφατη η πηγή έμπνευσης στην τελευταία γενιά, η οποία αντλεί επιρροές από το J60 και τη δεκαετία του 80. Άλλο η ρετρό σχεδίαση, όμως, άλλο το μηχανικό υπόβαθρο.
Το νέο Land Cruiser βασίζεται στην πλατφόρμα TGNA-F και χαρακτηρίζεται από τεχνολογικές πρωτιές, που κατά περίπτωση αφορούν ολόκληρη την εταιρία. Πρωτιά όχι μόνο για Land Cruiser αλλά γενικά για Toyota, συνιστά η ενεργή εμπρός αντιστρεπτική που αποσυνδέεται κατά βούληση προκειμένου να αυξάνει τις γωνίες άρθρωσης των τροχών, ενισχύοντας περαιτέρω την off road δυναμική του αυτοκινήτου. Στο ίδιο μήκος κύματος το Multi-Terrain Monitor, που χρησιμοποιεί κάμερες γύρω-γύρω προς ενημέρωση του οδηγού για το τι συμβαίνει πέριξ του αμαξώματος, ενώ το Multi-Terrain Select μπορεί να ρυθμίζει αυτόματα (πέρα από τα default προγράμματα οδήγησης) τις επιμέρους λειτουργίες (κινητήρα, κιβώτιο, τετρακίνηση) αναλόγως συνθηκών.
Για πρώτη φορά το εμβληματικό μοντέλο από το Αΐτσι προσφέρεται και με υβριδική τεχνολογία, μέσω του συνδυασμού του υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα των 2.4 λίτρων με ηλεκτροκινητήρα, που τοποθετείται στην έξοδο του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Στην Ευρώπη, όλως περιέργως, δεν έρχεται το συγκεκριμένο σύνολο, ούτε ο 2.4 τούρμπο μόνος του. Αποκλειστική επιλογή, τουλάχιστον αρχικά, είναι ο ντίζελ των 2.8 λίτρων και 204 ίππων που γνωρίζουμε από το Hilux. Κανένας κινητήρας πλην υβριδικού ωστόσο, δεν συνοδεύεται ακόμα από στοιχεία κατανάλωσης. Η Toyota Αμερικής κάνει τη διαφορά, παρέχοντας την όρεξη του Land Cruiser i Force Max για καύσιμο. Διαφορά που κάνει και σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ούσα σημαντικά χαμηλότερη.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των Αμερικανών, η μέση τιμή κατανάλωσης του Land Cruiser σε μεικτό κύκλο δεν υπερβαίνει τα 27 μίλια/γαλόνι. Ελάχιστα πάνω από 8,7 λίτρα/100 χλμ., στα δικά μας μέτρα (8,71 για την ακρίβεια). Εξαιρετικό νούμερο για αυτοκίνητο 326 ίππων και βάρος άνω των 2 τόνων, που γίνεται ακόμα καλύτερη αν δούμε τι επικρατεί στην κατηγορία. Το Ford Bronco 2.3 ΕcoBoost, για παράδειγμα, είναι στα 17 μίλια/γαλόνι (13,8 λίτρα/100 χλμ.), ενώ το Land Rover Defender 110 2.0 Τurbo στα 18 μίλια/γαλόνι (13 λίτρα/100 χλμ.). Μόνο το plug-in υβριδικό Jeep Wrangler 4xe καταφέρνει να ξεπεράσει το Land Cruiser, με 49 μίλια/γαλόνι (4,8 λίτρα/100 χλμ.).