Η Mercedes X-Class δεν αποδείχτηκε επιτυχημένο project για τους Γερμανούς, καθώς η παραγωγή τερματίστηκε μόλις 3 χρόνια μετά την έναρξή της. Το πρώτο pick up από τη Στουτγκάρδη και το πρώτο premium δεν είχε την απήχηση που θα ήθελε το «αστέρι», αν και μεγάλο ρόλο σε αυτό έπαιξε η απόφαση να μην διατεθεί το αυτοκίνητο στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου για τη συγκεκριμένη κατηγορία: αυτή των Η.Π.Α. Παρόλα αυτά, η X-Class παραμένει ένα από τα πιο επιβλητικά σχήματα που κυκλοφορούν. Και από τα πιο αγαπημένα των βελτιωτών.
Η Carlex Design παρουσιάζει συχνά-πυκνά προτάσεις για το γερμανο-ιαπωνικό (λόγω κοινής βάσης με το Nissan Navara) pick up, με τη συγκεκριμένη να είναι ίσως η πιο Η X-Class που θαυμάζουμε εφοδιάζεται με νέους προφυλακτήρες, προσθήκες στα φτερά, προστατευτικό κινητήρα, πλευρικές μπάρες, μπάρες καρότσας, νέα εξάτμιση με ρυθμιζόμενο ήχο και αυτοκόλλητα γραφικά στο αμάξωμα. Η ανάρτηση επίσης είναι αναβαθμισμένη και αυξάνει την απόσταση από το έδαφος, συνεργαζόμενη με αμιγώς χωμάτινα ελαστικά και ζάντες με ειδική επικάλυψη, προκειμένου να αντέχουν στις εκτός δρόμου επαφές (πέτρες και τα συναφή). Η μπάρα LED στην οροφή, τέλος, δεν γινόταν να λείπει.
Από πλευράς κινητήρα, οι Πολωνοί δεν αναφέρουν τι ισχύει. Η X-Class φόραγε είτε τον τετρακύλινδρο ντίζελ των 2.3 λίτρων, με 190 ίππους και 450 Nm, είτε τον 3.0 V6 twinturbo των 258 ίππων και 550 Nm. Ιδεατά ο δεύτερος θα πρέπει να αναλαμβάνει κάτω από το καπό της συγκεκριμένης, προκειμένου να ταιριάζει η ισχύς με την εμφάνιση και το χαρακτήρα της. Όπως και να έχει, το μόνο σίγουρο είναι πως για να την αγοράσει κανείς, θα πρέπει να καταβάλλει σχεδόν 80.000 ευρώ (79.335)!