Η Toyota είναι χρόνια τώρα πρωτοπόρος και δημοφιλής για τα υβριδικά της αυτοκίνητα, τα οποία βρίσκονται ψηλά σε ζήτηση σε όλες τις σημαντικές κατηγορίες. Ουσιαστικά μόνο το Aygo X βρίσκεται εκτός λίστας των Hybrid, αλλά αυτό έχει γίνει γιατί ούτως ή άλλως διαθέτει χαμηλή κατανάλωση, αλλά και για να μην ακριβύνουν τα συνολικά του κόστη (παραγωγής και πώλησης).
Μεταξύ των μοντέλων της Toyota που βρίσκονται ψηλά σε πωλήσεις είναι και το RAV4 (παγκόσμιο best seller στα SUV). Μέχρι πριν από λίγο καιρό ήταν διαθέσιμο στην Ελλάδα (και σε άλλες χώρες της Ευρώπης) με συμβατικό μηχανικό σύνολο στη βασική του έκδοση, όμως πλέον προσφέρεται αποκλειστικά το RAV4 Hybrid και PHEV. Ο μη εξηλεκτρισμένος κινητήρας ήταν ο 2λιτρος των 175 ίππων και 208 Nm ροπής, με 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δλ., τελική ταχύτητα 190 χλμ./ώρα, μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 6,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 157 γρ./χλμ. Η τιμή του πριν από ένα εξάμηνο ξεκινούσε από 30.210 ευρώ και αποτελούσε το πιο προσιτό μεσαίο SUV στην Ελλάδα.
Τώρα το Toyota RAV4 προσφέρεται αποκλειστικά ως Hybrid και Plug-in Hybrid. Στην πρώτη περίπτωση εφοδιάζεται με 2.5 λτ. κινητήρα βενζίνης και συνδυαστική απόδοση 218 ίππων το 2κίνητο και 222 ίππων το 4κίνητο (από 37.470 ευρώ και 40.770 ευρώ αντίστοιχα). Το RAV4 Hybrid 2WD επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. και η μεικτή κατανάλωση είναι 5,6 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 126 γρ./χλμ.
Το κορυφαίο στην γκάμα RAV4 Plug-in Hybrid 4WD (από 52.950 ευρώ) εφοδιάζεται και αυτό με βενζινοκινητήρα 2.5 λτ., όμως λόγω του ισχυρότερου ηλεκτροκινητήρα η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 306 ίππους. Σύμφωνα με την Toyota, τα πρώτα 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 6 δευτερόλεπτα, η μεικτή κατανάλωση είναι 1 λτ./100 χλμ. (με την μπαταρία φορτισμένη) και οι εκπομπές CO2 είναι 22 γρ./χλμ.