Το πρώτο σε πωλήσεις μικρομεσαίο SUV στην Ευρώπη για το 2022 και best seller μοντέλο της Hyundai παγκοσμίως, το Tucson έχει ένα ακόμα πάρα πολύ βασικό πλεονέκτημα, όσον αφορά την εγχώρια αγορά. Διατίθεται τώρα στη χαμηλότερη τιμή της κατηγορίας του (συγκριτικά με άλλα C-SUV των 4,5 μ. μήκους), ενώ προσφέρει τα πάντα στον υποψήφιο αγοραστή.
Με τιμή από 29.990 ευρώ
Συγκεκριμένα το νέο Tucson 1.6 T-GDi 48V Hybrid 150 hp Exclusive πωλείται στην τιμή των 29.990 ευρώ. Στον στάνταρ εξοπλισμό του ανήκουν 7 αερόσακοι, αυτόματη έκτακτη πέδηση, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, αυτόματη ρύθμιση υψηλής σκάλας φώτων, φώτα LED, ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, διζωνικός κλιματισμός, όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και πάρα πολλά ακόμη. Συν του ότι ο κάτοχός του μετά την αγορά έχει την 5ετή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, συν 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, ετήσιο τεχνικό έλεγχο και 5 έτη εγγύηση βαφής (συνήθως είναι 2-3 χρόνια).
Πολυτέλεια και ευρυχωρία στο εσωτερικό
Το νέο Tucson με το πολύ επιβλητικό παρουσιαστικό εξωτερικά, εντυπωσιάζει και με το εσωτερικό του σε όλα τα επίπεδα. Καταρχήν η ποιότητα κατασκευής του είναι πάρα πολύ προσεγμένη, με μαλακά υλικά σε πολλές επιφάνειες, στιβαρή συναρμογή μεταξύ των επιμέρους τμημάτων και φινίρισμα που παραπέμπει σε πολυτελή μοντέλα. Οι απαραίτητες πλέον ψηφιακές οθόνες ενισχύουν την τεχνολογία, όπως είναι των 10,25 ιντσών του πίνακα οργάνων και των 8 ιντσών του infotainment (10,25 ιντσών στην κορυφαία έκδοση Distinctive). Την πληθωρικότητά του τονίζουν και οι άνετοι χώροι για τις μετακινήσεις πέντε επιβατών, μαζί με το μεγάλο χώρο αποσκευών των 577 λίτρων.
Αρχοντικό πάτημα με αποδοτικό κινητήρα
Ο αρχικός 4κύλινδρος 1.600άρης turbo κινητήρας των 150 ίππων και 250 Nm ροπής είναι σε θέση να καλύψει τις απαιτήσεις του οδηγού, με τη συνδρομή των 17 ίππων από τον ηλεκτροκινητήρα του 48V υβριδικού συστήματος. Η μίζα/γεννήτρια Mild Hybrid Starter Generator (MHSG) 48-volt μειώνει δραστικά το φορτίο του κινητήρα και προσφέρει πιο ομαλές και ταχύτερες εκκινήσεις, μαζί με βελτιωμένη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές CO2. Επίσης, το χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο iMT (Intelligent Manual Transmission) με ηλεκτρονικό συμπλέκτη, συνεργάζεται με σύστημα 48V Hybrid Turbo και αποσυνδέει προσωρινά τον κινητήρα από το σύστημα μετάδοσης όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι (λειτουργία coasting), για μείωση έως μηδενισμό της κατανάλωσης καυσίμου.
Τεχνικά χαρακτηριστικά* | |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.598 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 150/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 250/1.600-4.000 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,3 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 189 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)* | 6,6 |
CO2 (γρ./χλμ.) | 150 |
Βάρος (κιλά) | 1.463 |
*Εργοστασιακές μετρήσεις |
Ο οδηγός του Tucson θα απολαύσει αμέσως την υψηλή άνεση από τις αναρτήσεις, μαζί με το στιβαρό πάτημα του αυτοκινήτου και την άριστη ποιότητα κύλισης. Χαρακτηριστικά που κάνουν πιο ξεκούραστες και ασφαλείς τις οποίες μετακινήσεις, τόσο σε δρόμους γεμάτους ανωμαλίες, όσο και στις ευθείες των αυτοκινητόδρομων με γρήγορους ρυθμούς. Στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές και οι τάσεις υποστροφής υπό πίεση «σβήνουν» ομαλά από το ESP, ενώ όσοι θελήσουν καλύτερη απόκριση από τον κινητήρα και βαρύτερο τιμόνι, τότε έχουν στη διάθεσή τους την επιλογή Sport μέσω του Drive Mode.