Το Suzuki Across ακολουθεί το ήπιο φρεσκάρισμα του αδελφού Toyota RAV4, που έγινε νωρίτερα στη χρονιά, υιοθετώντας πιο high tech εσωτερικό και περισσότερες λειτουργίες συνδεσιμότητας.
Εμφανισιακά δεν παρουσιάζει την παραμικρή διαφορά σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, οπότε περνάμε κατευθείαν στο εσωτερικό. Εκεί, δηλαδή, που επικέντρωσαν τις ενέργειές τους οι σχεδιαστές της Suzuki, αντικαθιστώντας τις προηγούμενες οθόνες του συστήματος πολυμέσων και του ψηφιακού πίνακα οργάνων με μεγαλύτερες, οι οποίες επιπλέον χαρακτηρίζονται από υψηλότερη ευκρίνεια και μεγαλύτερη απόκριση στις εντολές του χεριού.
Ξεκίνημα με την εικόνα μπροστά από τον οδηγό, όπου το ψηφιακό καντράν των 7 ιντσών αναβαθμίζεται ολιστικά από τη νέα διάταξη των 12,3 ιντσών, που κάνει παραπάνω από τη μισή δουλειά στην αλλαγή επιπέδου του διακόσμου. Η υπόλοιπη αφορά την οθόνη των 10 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό, που παίρνει τη θέση της προηγούμενης των 9 ιντσών. Συνολικά, το φρεσκαρισμένο Across κερδίζει 6,3 ίντσες οθονών στο εσωτερικό του, παρέχοντας παράλληλα στον οδηγό του Bluetooth, Apple CarPlay και Android Auto, μαζί με ασύρματη φόρτιση smartphone και σύστημα πλοήγησης.
Μηχανικά ουδεμία διαφοροποίηση, όπερ σημαίνει πως το μεγάλο SUV της Suzuki εξακολουθεί να διατίθεται αποκλειστικά με το plug-in υβριδικό σύστημα της Toyota, που αποτελείται από έναν 2.5άρη βενζινοκινητήρα 185 ίππων/227 Nm και δυο ηλεκτροκινητήρες (182 άλογα/270 Nm ο ένας, 54 άλογα/121 Nm αυτός του πίσω άξονα). H συνολική απόδοση διαμορφώνεται στα 306 άλογα, ικανή να επιταχύνει το 1.940 κιλών Across στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 6,0 δλ., με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα και τη μέση τιμή της κατανάλωσης να κυμαίνεται μόλις στο 1,0 λίτρο/100 χλμ.!