Ο εκπρόσωπος της Honda στη μεσαία κατηγορία, το Accord, μετρά 46 χρόνια από τότε που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1976, ενώ μέχρι την όγδοη γενιά του πωλούνταν στη Ευρώπη και στην Ελλάδα. Έκτοτε δεν λανσαρίστηκε ξανά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι σταμάτησε η εξέλιξή του. Αντιθέτως συνέχισε να εκσυγχρονίζεται, για να φτάσει τώρα στην εντελώς νέα 11η γενιά του.
Άλλωστε το Accord είναι το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της Honda στις Η.Π.Α., μια παράδοση που έχει όλα τα προσόντα να συνεχίσει και το νέο μοντέλο. Το Accord ανέκαθεν εντάσσονταν στην κατηγορία των μεσαίων, αν και το νέο με μήκος 4.971 χλστ., είναι μακρύτερο από τη BMW Σειρά 5 των 4.963 χλστ. Επίσης, είναι αρκετά φαρδύ (1.862 χλστ.), σχετικά χαμηλό (1.450 χλστ.) και με μακρύ μεταξόνιο (2.830 χλστ.). Σχεδιαστικά η Honda επέλεξε μια σαφώς πιο κομψή σιλουέτα από το προγενέστερο Accord, όπως έκανε και με το νέο Civic. Έτσι έχουν αποφευχθεί τα όποια περιττά στοιχεία εντυπωσιασμού και υιοθετήθηκαν πιο ρευστές και ίσιες γραμμές, από τον εμπρός έως τον πίσω προφυλακτήρα.
Αντίστοιχα και στο εσωτερικό του νέου Accord, ο σχεδιασμός παραπέμπει άμεσα στο νέο Civic. Επίπεδες επιφάνειες, ευθείες, ο κεντρικός αεραγωγός με το πλέγμα και λίγα αλλά απαραίτητα χειριστήρια, συνθέτουν το ταμπλό. Στο κέντρο του φιλοξενείται η οθόνη του infotainment των 7 ή 12,3 ιντσών, μαζί με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10,2 ιντσών. Εννοείται ότι οι επιβάτες απολαμβάνουν πληθώρα ανέσεων και χώρων, χάρη και στην αύξηση των διαστάσεων της καμπίνας. Όσο για τις αποσκευές, τα 473 λίτρα δεν είναι εντυπωσιακά για ένα 5μετρο αμάξωμα, όμως σε κάθε περίπτωση είναι πολλά.
Για την κίνηση του νέου Accord υπάρχουν δύο μηχανικά σύνολα. Στη βάση τοποθετείται ο αναβαθμισμένος 4κύλινδρος 1.5 VTEC Turbo, με απόδοση 192 ίππων και 260 Nm ροπής. Σε σχέση με πριν παρέχει καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερους ρύπους, χάρη στις αλλαγές που έγιναν στον άμεσο ψεκασμό, στο σύστημα του καταλύτη και στον στροφαλοφόρο άξονα. Βελτιωμένο είναι με τη σειρά του και το CVT κιβώτιο ταχυτήτων, για λιγότερο θόρυβο και καλύτερο προγραμματισμό του Step-Shift που προσομοιώνει τις αλλαγές σχέσεων, κατά την έντονη επιτάχυνση. Τη θέση του 2λιτρου turbo πήρε ένα υβριδικό σύνολο, αποτελούμενο από ένα ζεύγος ηλεκτροκινητήρων και του νέου κινητήρα βενζίνης 2.0 λτ. κύκλου Atkinson. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 204 ίππους και τα 335 Nm ροπής, με τη Honda να υπόσχεται καλύτερη απόκριση και προφανώς χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης.