Παρά το γεγονός ότι οι τιμές στα πάντα συνεχώς ανεβαίνουν, μεταξύ αυτών και τα αυτοκίνητα, ένα μοντέλο και μάλιστα από πολυτελή μάρκα, παρουσιάζει την ίδια σχεδόν τιμή εδώ και μια διετία. Πρόκειται για τη Mercedes A 160, η οποία ξεκινά από 22.400 ευρώ, όταν μη premium αυτοκίνητα έχουν φτάσει να είναι ακριβότερα!
Tο πιο προσιτό «αστέρι» διαθέτει στάνταρ όλα τα κομφόρ και συστήματα ασφαλείας, όπως: 7 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, σύστημα MBUX με οθόνη 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, αισθητήρα βροχής και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Στο εσωτερικό της Mercedes A 160 κυριαρχεί το ενιαίο πάνελ στο ταμπλό με τις δύο ψηφιακές οθόνες των 7 ιντσών και η μινιμάλ αισθητική. Προαιρετικά προσφέρονται 10,25 ιντσών και αναβαθμίζουν σημαντικά την εμφάνιση και τη λειτουργικότητα. Την high-tech εικόνα τονίζει με τη σειρά του και το touchpad για το σύστημα infotainment, που βρίσκεται πίσω από τον επιλογέα των ταχυτήτων. Την προσεγμένη συνολικά κατασκευή ενισχύουν τα μαλακά υλικά που καλύπτουν ολόκληρο το ταμπλό και η ιδιαίτερα στιβαρή συναρμογή των επιμέρους επιφανειών. Τα καλά συνεχίζονται και στον τομέα των χώρων, αφού παρέχει αρκετό αέρα για τα πόδια των πίσω επιβατών, καθώς και αρκετό πορτ μπαγκάζ 370 λίτρων.
Την κίνηση της Α 160 αναλαμβάνει το 1.33 λτ. turbo 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο των 109 ίππων και 180 Nm ροπής από τις μόλις 1.300 σ.α.λ. Ιδιαίτερα θετικό του γνώρισμα είναι το πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, γεγονός που δίνει την αίσθηση ότι το μοτέρ έχει περισσότερη δύναμη. Επίσης, επιταχύνει σβέλτα (0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ.), ενώ η πραγματική κατανάλωση των 7,5 λτ./100 χλμ. είναι λογική. Με εκπομπές CO2 στα 133 γρ./χλμ., τα τέλη κυκλοφορίας είναι 85,12 ευρώ.
Στο δρόμο, η Mercedes A 160 συνδυάζει κατάλληλα την άνεση με το κράτημα, σε όποια διαδρομή και να βρεθεί. Ο οδηγός της είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί μέχρι το έπακρο την ισχύ του μοτέρ, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο, τις σχετικά σφιχτές αναρτήσεις και την μπόλικη πρόσφυση. Στάνταρ είναι και το σύστημα Dynamic Select με τις επιλογές Comfort, Sport και Individual, που διαμορφώνουν ανάλογα την σκληρότητα του τιμονιού και την απόκριση του κινητήρα.