Το Panda Cross κάτι παθαίνει όταν συναντά πολυτελή SUV εκτός δρόμου. Ήδη έχει παραδώσει μαθήματα στο Range Rover και σήμερα, ήρθε η ώρα για το πολυδιαφημισμένο Tesla Model X να περάσει από το ιταλικό «φροντιστήριο».
Το μικρό Fiat μοιάζει με αυτοκίνητο 20ετίας δίπλα στο Tesla, από πλευράς τεχνολογίας. Δικύλινδρος τούρμπο 900 κ.εκ. με 85 ίππους και 145 Nm, τα βασικά από ηλεκτρονικά συστήματα και η αποθέωση της απλότητας. Προσοχή: απλότητας, όχι προχειρότητας. Οι Ιταλοί είναι «μανούλες» στην κατασκευή μικρών αυτοκινήτων, είτε αυτά προορίζονται για άσφαλτο είτε και πέρα από αυτή. Από την άλλη, το Model X συνιστά φεστιβάλ ψηφιακότητας. Ηλεκτρονικά συστήματα και gadgets «με τη σέσουλα», 417 ίπποι και 660 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα, αεραναρτήσεις, αίσθηση πως πρόκειται για το διπλό αυτοκίνητο σε σχέση με το Panda, από κάθε άποψη. Ιδίως αυτή του βάρους.
Το Tesla ζυγίζει 2.533 κιλά, τη στιγμή που το σουπερμίνι από το Τορίνο σταματά τη ζυγαριά στα μόλις 1.165 κιλά. Επίσης, το αμερικανικό SUV ξεπερνά τα 5 μέτρα σε μήκος και αγγίζει τα 2 σε πλάτος, πατώντας σε 20άρες ζάντες και ελαστικά 255/45. Ξάφνου, δεν είναι μόνο η ζυγαριά του βάρους που γέρνει εις βάρος του. Κάτι που αποδεικνύεται πανηγυρικά, μόλις αρχίσουν οι εκτός δρόμου δοκιμασίες. Το μικρό στο μάτι, αλλά τεράστιο σε off road προσόντα, Cross περνάει «αέρα» από παντού, κερδίζοντας το Model X μέχρι και στην ανηφορική κόντρα! Από αυτό το σημείο και μετά, θαυμάζουμε μια κυριαρχική εμφάνιση του Panda. Το Tesla σπινάρει, βρίσκει κάτω, κολλάει στις λάσπες, αναγκάζει τον οδηγό του να βάλει όπισθεν και γενικά, δείχνει ανίκανο να ακολουθήσει το ρυθμό του Fiat!
Σε μια συνηθισμένη κόντρα, το Model X θα ήθελε τουλάχιστον Alfa Romeo Giulia QV για να αισθανθεί ανταγωνισμό. Πέρα από την πίσσα της ασφάλτου όμως, το περιμένει αυτή με τα πούπουλα από το τετρακίνητο Panda.