Η 2η γενιά S-Class είναι από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα στην πορεία της Mercedes. Παρουσιάστηκε το 1979 και έμεινε στην παραγωγή για 12 χρόνια, υπηρετώντας με τεράστια επιτυχία ως αυτοκίνητο ηγετών σε πολλές χώρες. Ανάμεσά τους, η δική μας. Οι παλιότεροι θα θυμούνται τους Κωνσταντίνο Καραμανλή, Ανδρέα Παπανδρέου και Κωνσταντίνο Μητσοτάκη να μετακινούνται με μαύρες ή μπλε W126.
Όσοι θέλουν να πάρουν μια πρωθυπουργική γεύση, η κόκκινη 420 SEL των φωτογραφιών προσφέρεται με ευχαρίστηση. Έχοντας ωριμάσει σαν καλό κρασί και διαθέτοντας χρώμα εμπνευσμένο από αυτό (Cabernet Red), παραμένει γοητευτική όσο λίγα αυτοκίνητα 30ετίας. Αγοράστηκε καινούργια το 1991 και δεν άλλαξε ιδιοκτήτη, έχοντας την ευτυχία να πέσει σε «ψείρα». Πέρα από τα προγραμματισμένα διαστήματα συντήρησης, ήταν τόσο επιμελής που γυάλιζε και κέρωνε συχνά το αμάξωμα, ενώ σε περίπτωση που έβλεπε κάποιο σημάδι έσπευδε σε εξουσιοδοτημένο φανοποιείο. Κατά συνέπεια, το αυτοκίνητο μοιάζει λες και βγήκε χθες από την αντιπροσωπεία. Όχι ότι είναι ιδιαίτερα δουλεμένη, βέβαια. Σε 30 χρόνια το οδόμετρο έχει καταγράψει 51.106 χλμ., διατηρώντας τον ατμοσφαιρικό 4.2 V8 γεμάτο ζωντάνια.
Με απόδοση 204 ίππων στις 5.200 σ.α.λ. και 310 Nm στις 3.600 σ.α.λ., μπορεί να επιταχύνει τα 1.600+ κιλά της W126 στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 8,7 δλ. και μέχρι τα 210 χλμ./ώρα, παρότι συνεργάζεται με ένα αρκετά μακρύ 4άρι αυτόματο κιβώτιο. Φυσικά, ποτέ δεν ήταν τα γκάζια ο σκοπός των S-Class (των παλαιότερων τουλάχιστον), αλλά οι αρχοντικές μετακινήσεις. Και η συγκεκριμένη μπορεί να σας πάει χαλαρωτικές βόλτες ασταμάτητα, αφού καταθέσετε ένα ποσό γύρω στις 50.000 δολάρια (42.000 ευρώ). Προς το παρόν βρίσκεται στις 43.995 (36.942 ευρώ), αλλά με 3 μέρες να απομένουν για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας, το πιθανότερο είναι να φτάσει στην 50άρα.