Η Mercedes-AMG E63 S, από το εργοστάσιο κιόλας, είναι ταχύτατη. Αποδίδει 612 ίππους και 850 Nm, επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 3,5 δλ. και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 290 χλμ./ώρα, ώστε να μην ξεπεράσει τα 330 χλμ./ώρα (ταχύτητα που φτάνει χωρίς κόφτη). Η Posaidon ωστόσο, δεν είναι ευχαριστημένη με αυτά τα νούμερα.
O Γερμανός βελτιωτής πήρε την Estate έκδοση της κορυφαίας E-Class, άλλαξε τα κουζινέτα του στροφαλοφόρου, τοποθέτησε σφυρήλατες μπιέλες και έμβολα, δαχτυλίδια των κυλίνδρων από χάλυβα υπερυψηλής αντοχής, ενώ και τα ελατήρια των βαλβίδων παρουσιάζονται ενισχυμένα. Περιττό να πούμε ότι οι δύο υπερσυμπιεστές είναι νέοι και μεγαλύτεροι, όπως και η πολλαπλή εισαγωγής, το σύστημα εξαγωγής και το ψυγείο και το intercooler. Δεν θα μπορούσε να λείπει η αναβαθμισμένη ECU, ώστε να ρυθμίζει κατάλληλα το «ντοπαρισμένο» μοτέρ, ενώ ενισχύσεις έχουν δεχτεί το διαφορικό και το 9ταχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Κατόπιν όλων αυτών των αναβαθμίσεων, ο 4.0 V8 twinturbo παράγει πλέον 940 ίππους και 1.280 Nm ροπής! Τα 100 χλμ/ώρα από στάση έρχονται σε λιγότερο από 3 δλ. και η τελική ταχύτητα εξακολουθεί να οριοθετείται ηλεκτρονικά, αλλά στα 350 χλμ./ώρα! Για λιγότερο γκαζιάρικα γούστα, υπάρχουν 3 ακόμα πακέτα. Ο «υπαρχηγός» αυτού που βλέπουμε, στα 880 άλογα και 1.200 Nm, το τρίτο τη τάξει (830 ίπποι και 1.100 Nm) και το βασικό, που απαρτίζεται από έναν απλό επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου. Ακόμα κι έτσι, η ισχύς ανέρχεται στους 707 ίππους και τα 1.000 Nm ροπής.