Η τιμή ενός αυτοκινήτου και η κατανάλωση είναι τα πλέον βασικά στοιχεία που εξετάζει ένας αγοραστής, ενώ ψηλά στη λίστα βρίσκονται η απόδοση και οι επιδόσεις του κινητήρα. Παράλληλα ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται στον σχεδιασμό, στην ποιότητα, στην οδική συμπεριφορά και στην τεχνολογία.
Όλο το παραπάνω «πακέτο» προσφέρει σε μια ιδανική ισορροπία το μικρό «λιοντάρι» της Peugeot, το νέο 208 1.2 PureTech 100, από την αρχική έκδοση Active Plus των 16.900 ευρώ. Πέρα από τα όποια νούμερα τιμών και επιδόσεων, το 208 κερδίζει με την πρώτη ματιά τις εντυπώσεις, χάρη στον ιδιαίτερα θελκτικό και με δυναμικά χαρακτηριστικά σχεδιασμό του αμαξώματός του. Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό του, όπου το ταμπλό χωρίζεται σε τρία επίπεδα και το μικρό τιμόνι παραπέμπει σε σπορ αυτοκίνητα. Ειδικά στις εκδόσεις με τον τρισδιάστατο ψηφιακό πίνακα οργάνων και τη μεγαλύτερη οθόνη αφής των 10 ιντσών, το σύνολο γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακό. Πολύ προσεγμένο είναι και σε ποιότητα, με μαλακά πλαστικά σε όλο το πάνω μέρος του ταμπλό και επένδυση τύπου ανθρακονήματος. Μεταξύ των σχεδιαστικών σημείων αναφοράς είναι και οι διακόπτες αεροπορικού τύπου στην κεντρική κονσόλα.
Πλήρης εξοπλισμός στις 16.900 ευρώ
Το 208 1.2 PureTech 100 Active Plus είναι φουλ εξοπλισμένο και περιλαμβάνει όλα τα σύγχρονα και απαραίτητα στοιχεία ανέσεων και ασφαλείας. Συγκεκριμένα διαθέτει 6 αερόσακους, αυτόνομο φρενάρισμα, προειδοποίηση και διόρθωση λωρίδας, αναγνώριση και ειδοποίηση υπέρβασης ορίου ταχύτητας, οθόνη αφής 7 ιντσών και αισθητήρες στάθμευσης πίσω. Στάνταρ είναι ακόμα το air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι καθρέπτες, προβολείς LED, δερμάτινο τιμόνι και ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Δυνατός κινητήρας με χαμηλή κατανάλωση
Ο 3κύλινδρος turbo 1.200άρης κινητήρας με τους 100 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και τα 205 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ., ταιριάζει γάντι στο μικρό Peugeot. Το μηχανικό αυτό σύνολο προσφέρει γρήγορες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,9 δλ.), διαθέτει θετικό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές και δύναμη μέχρι τις υψηλές, ενώ είναι και πολιτισμένο σε λειτουργία. Παράλληλα η μακριά 6η ταχύτητα (130 χλμ./ώρα με περίπου 2.800 σ.α.λ.) συμβάλλει θετικά στο ταξίδι, δίχως όμως να «κρεμάει» τον κινητήρα, ακόμα και χωρίς πολλά χιλιόμετρα στο ταχύμετρο. Όσον αφορά την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2, η Peugeot ανακοινώνει 5,3 λτ./100 χλμ. και 118 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Άνετο και fun to drive στο δρόμο
Η Peugeot έκανε για ακόμα μία φορά το θαύμα της και στο «στήσιμο» του νέου 208 στο δρόμο, καθώς είναι ευχάριστο, άνετο και ασφαλές σε κάθε είδους διαδρομή. Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, χωρίς όμως να δείχνει χαλαρή. Ταυτόχρονα ο χαμηλός θόρυβος κύλισης και η προσεγμένη ηχομόνωση, ενισχύουν την ποιοτική αίσθηση που αποπνέει το αυτοκίνητο. Παρά το μικρό του μέγεθος (μήκος 4.055 χλστ.), το 208 πατάει σαν ένα μεγάλο αυτοκίνητο. Απολαυστικό είναι και στις στροφές, όπου οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές και τα περιθώρια πρόσφυσης πολύ αυξημένα. Το 208 στρίβει σε μια φιδίσια διαδρομή με χαρακτηριστική ευκολία, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα ακριβές και άμεσο τιμόνι και δυνατά φρένα με δίσκους σε όλους τους τροχούς.