Μετά την παρουσίαση των X3 xDrive30e, X5 xDrive45e, X1 xDrive25e αλλά και του πρωτότυπου i NEXT Hydrogen, η BMW λανσάρει την πρώτη plug-in υβριδική έκδοση της X2 – την xDrive25e– που συνδυάζει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και πολύ καλές επιδόσεις.
Δείτε ακόμα: Επιβλητική και γεμάτη τεχνολογία η νέα BMW Σειρά 5
Κάτω από το καπό συναντάμε τον τρικύλινδρο 1.500άρη TwinPower κινητήρα 125 ίππων και 220 Nm ροπής, που υπάρχει και στην αντίστοιχη X1, και αναλαμβάνει την κίνηση των εμπρός τροχών. Ένα ηλεκτρικό μοτέρ 95 ίππων και 165 Nm αναλαμβάνει τους πίσω, με τη συνδυαστική ισχύ του υβριδικού συνόλου να φτάνει τους 220 ίππους και τα 385 Nm ροπής, τα οποία μεταφέρονται μέσω του 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου Steptronic. Καρδιά του συστήματος είναι μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 9,7 kWh, την οποία ο οδηγός μπορεί να διαχειριστεί μέσω 3 διαφορετικών προγραμμάτων: AUTO eDRIVE (θερμικό και ηλεκτρικό μοτέρ εναλλάσσονται), MAX eDRIVE (κίνηση αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα) και SAVE BATTERY (κίνηση αποκλειστικά με τον βενζινοκινητήρα, ώστε να εξοικονομηθεί μπαταρία).
Οι επιδόσεις της X2 xDrive25e δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα ακόμα και αυτές του MINI Cooper S, καθώς τα πρώτα 100 χλμ./ώρα αποτελούν ζήτημα 6,8 δλ. Η τελική φτάνει στα 195 χλμ./ώρα, ενώ αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα μπορεί να φτάσει μέχρι τα 135 χλμ./ώρα. Το απολύτως εντυπωσιακό είναι πως οι ανωτέρω αριθμοί, συνδυάζονται με μέση κατανάλωση 1,9 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές CO2 της τάξης των 43 γρ./χλμ.
Διαβάστε επίσης: Τιμές και παροχές για τη νέα BMW X1 xDrive25e
H ηλεκτρική αυτονομία μπορεί να φτάσει μέχρι τα 57 χλμ. και η φόρτιση της μπαταρίας από το 0 στο 80%, διαρκεί 3,8 ώρες σε οικιακή πρίζα. Χρησιμοποιώντας τον ταχυφορτιστή της BMW (i WallBox), ο χρόνος για την ίδια διαδικασία μειώνεται στις 2,4 ώρες, ενώ η πλήρης φόρτιση απαιτεί 3,2 ώρες.