Προ ολίγου παρουσιάστηκε στη φαντασμαγορική έκθεση της Φρανκφούρτης το νέο Land Rover Defender, το οποίο επέστρεψε με δυναμική εμφάνιση και αυξημένες off road δυνατότητες.
Το νέο Land Rover θα προσφέρεται με δυο κινητήρες πετρελαίου, έναν turbo βενζίνης, αλλά και με έναν 6κύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα ο οποίος συνεργάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Βέβαια οι ιθύνοντες της μάρκας ανέφεραν, ότι εντός του 2020 αναμένουν να παρουσιαστεί και μια plug-in υβριδική έκδοση του Defender.
Δείτε ακόμη: Κινηματογραφική διαρροή για το νέο Land Rover Defender
Το κλασικό εκτός δρόμου Land Rover με την 71 χρόνων ιστορία από το 1948 που παρουσιάστηκε το πρώτο μοντέλο μέχρι το πιο σύγχρονο, αλλά με παρόμοια χαρακτηριστικά Defender (1983-2016), απέκτησε το εντελώς νέο Defender, το οποίο συνδυάζει στοιχεία του παρελθόντος με ό,τι πιο σύγχρονο χαρακτηριστικό διαθέτει στη φαρέτρα της η Land Rover. Σύμφωνα με τη βρετανική μάρκα, το νέο τους «καμάρι» υποβλήθηκε σε 62.000 διαφορετικά τεστ, διανύοντας 1,2 εκατομμύρια χιλιόμετρα σε όλο τον κόσμο και σε ακραίες καιρικές συνθήκες, από τους -40 βαθμούς Κελσίου της Αρκτικής έως τους +50 βαθμούς Κελσίου της ερήμου στο Ντουμπάι.
Τo νέο Defender θα είναι διαθέσιμο με δυο διαφορετικούς τύπους αμαξώματος, 90 και 110 (όπως κι ο προκάτοχός του), το οποίο ξεχωρίζει με το τετραγωνισμένο σχήμα του, τις καμπύλες του, ενώ ως γνήσιο εκτός δρόμου μοντέλο που σέβεται τον εαυτό του, έχει την ρεζέρβα στο πίσω μέρος σε κοινή θέα, ενώ εντυπωσιακά είναι και τα Alpine παράθυρα στην οροφή. Η εμπρός μάσκα διαθέτει μικρότερες διαστάσεις συγκριτικά με το παρελθόν, στην οποία όμως ξεχωρίζει η μεταλλική μπάρα με το λογότυπο Land Rover πάνω της. Το χαρακτηριστικό «φούσκωμα» στην οριζόντια γραμμή των παραθύρων υπάρχει και στο νέο μοντέλο, ενώ οι πίσω κολόνες οροφής είναι αρκετά έντονες, όπως και οι «ώμοι» του αμαξώματος. Άλλωστε όπως ανέφεραν και τα υψηλόβαθμα στελέχη της μάρκας κατά την παρουσίαση του Defender, μπορεί να είναι ένα μοντέρνο αυτοκίνητο, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχει χάσει τη σκληράδα του προκατόχου του.
Το νέο Defender βασίζεται στην αρχιτεκτονική D7x, με το μοντέλο να προσφέρει τέσσερα ξεχωριστά εξοπλιστικά πακέτα: Explorer, Adventure, Country και Urban. Η έκδοση 110, προσφέρει έως και 7 θέσεις ανάλογα με τη διάταξη (υπάρχουν οι διαμορφώσεις με 5, 6 ή 5+2 θέσεις), ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει έως και τα 2.380 λίτρα με την πλήρη αναδίπλωση των καθισμάτων. Από την άλλη, η έκδοση 90 θα μπορεί να προσφέρει έως και 6 θέσεις, χάρη στο πτυσσόμενο μεσαίο κάθισμα στην εμπρός σειρά. Στην χρωματική παλέτα του, έχουν προστεθεί τρία νέα χρώματα, Tasman Blue, Pangea Green και Gondwana Stone, τα οποία προστίθενται στα Fuji White, Eiger Grey, Santorini Black και Indus Silver.
Διαβάστε ακόμα: Αυτό το Land Rover Defender σας πάει παντού!
Για τις άνετες εκτός δρόμου διαδρομές φροντίζει η μόνιμη τετρακίνηση, με σύστημα Configurable Terrain Response, στάνταρ κεντρικό διαφορικό και προαιρετικό το πίσω μπλοκέ Active Locking. Η μετάδοση της κίνησης θα πραγματοποιείται μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Με το νέο σύστημα Configurable Terrain Response, ο οδηγός μπορεί να παραμετροποιήσει τα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά, ανάλογα με τις συνθήκες. Φυσικά έχει δοθεί έμφαση στα εκτός δρόμου χαρακτηριστικά μέσω των κοντών προβόλων και της αυξημένης απόστασης από το έδαφος, ο οποία στο Defender 110 φτάνει τα 291 χλστ., ενώ οι γωνίες εισόδου, ράμπας και εξόδου είναι 38, 28 και 40 μοίρες αντίστοιχα και το βάθος σε υδάτινο κώλυμα φτάνει τα 900 χλστ.
Βασισμένο σε νέο εξαιρετικά ελαφρύ αλουμινένιο monoque πλαίσιο, το οποίο προσφέρει τρεις φορές υψηλότερη ακαμψία σε σχέση με το παραδοσιακό τύπου σκάλας, ενώ πατάει σε πλήρως ανεξάρτητες αναρτήσεις (προαιρετικά εφοδιάζεται με αερανάρτηση).
Πηγαίνοντας στην καμπίνα τώρα, αυτή έχει σχεδιαστεί από την αρχή, προσφέροντας όλες τις ψηφιακές ανέσεις της εποχής. Ξεχωρίζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, αλλά και η μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας. Επιπρόσθετα η πρακτικότητα αναμένεται αυξημένη, χάρη στο πλήθος των θηκών για τα καθημερινά μικρο-αντικείμενα!
Δείτε ακόμα: Το Group PSA θέλει να αγοράσει τη Jaguar Land Rover
Στο τομέα των μηχανικών συνόλων, το νέο Land Rover Defender θα εξοπλίζεται με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, που προσφέρουν δύναμη και οικονομία. Ο 2λιτρος diesel θα προσφέρει απόδοση 200 και 240 ίππων, ενώ ο 2λιτρος κινητήρας βενζίνης θα προσφέρει 300 ίππους. Στην κορυφή των βενζινοκινητήρων θα βρίσκεται ένας 6κύλινδρος βενζινοκινητήρας σε σειρά, 3.0 λίτρων, ο οποίος θα συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα και θα έχει ισχύ 400 ίππων. Σημαντικό, είναι πως το 2020 η γκάμα των εκδόσεων θα μεγαλώσει με ένα plug-in υβριδικό μοντέλο.