Ότι οι Κινέζοι έχουν φετίχ με τις BMW το ξέρουμε. Οι…επιρροές από τα βαυαρικά μοντέλα σε αντίστοιχα made in China είναι έκδηλες, με το Μόναχο αρκετές φορές να κινείται μέχρι και νομικά. Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, όμως, «τον χαβά» τους.
H Great Wall είναι μία εκ των μεγαλύτερων, με το WEY VV7 GTνα αποτελεί την ναυαρχίδα της. Δεν χρειάζεται παραπάνω από ένα καρέ, για να καταλάβει κανείς την σχεδιαστική προέλευση του κινεζικού κουπέ SUV. Στο εμπρός μέρος, πρακτικά είναι «φτυστό» η X6. Στο προφίλ διαφοροποιείται κάπως, με το σχετικά απότομο κόψιμο της οροφής στο πίσω μέρος, όμως εκεί η συγγένεια με το κορυφαίο κουπέ SUV της BMW.
Δείτε ακόμα: Το νέο κινεζικό μεσαίο κουπέ SUV των 15.600 ευρώ
Στο εσωτερικό παρατηρείται μια μίξη Kia Stinger και Mercedes A-Class, αναφορικά με το σχήμα και τον αριθμό των αεραγωγών, αλλά και την διαμόρφωση της κεντρικής κονσόλας. Ο λεβιές ταχυτήτων, επίσης θυμίζει Βαυαρία. Το τελικό αποτέλεσμα, πάντως, είναι εντυπωσιακό καθώς δερμάτινες και αλουμινένιες επενδύσεις απαντώνται στο σύνολο σχεδόν των επενδύσεων, ενώ δεν λείπει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών και η οθόνη αφής των 9 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό.
Κάτω από το μήκους 4.979 χλστ. αμάξωμα (2.950 χλστ. το μεταξόνιο, 1.931 το πλάτος, 1.655 το ύψος) αναλαμβάνει ένας 2λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο, απόδοσης 235 ίππων και 360 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, μέσω 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, και οι επιδόσεις είναι της τάξης των 9,8 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, με την τελική να φτάνει τα 250 χλμ./ώρα. Στο μέλλον θα διατεθεί και plug-in υβριδική έκδοση.
Διαβάστε επίσης: Κινεζικό κράμα Volvo-Lamborghini-BMW και Audi!
Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης, με τις δερμάτινες επενδύσεις, το σύστημα πολυμέσων με περιμετρικό έλεγχο καμερών και το ενεργό cruise control, μεταξύ άλλων, να είναι στάνταρ! Όλα αυτά για λιγότερα από 22.000 ευρώ (21.635 συγκεκριμένα).