H Honda ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πρώτου ηλεκτρικού αυτοκινήτου της ιστορίας της, με την ιπποδύναμη και τις επιδόσεις να χαράζουν χαμόγελο στο πρόσωπο των φίλων της εταιρίας.
Ο ηλεκτροκινητήρας του Honda e αποδίδει 150 ίππους και 300 Nm ροπής, με την μπαταρία των 35,5 kWh να είναι η πιο συμπαγής της κατηγορίας και να προσφέρει αυτονομία έως 200 χιλιόμετρα. Η Honda υποστηρίζει πως σε συνθήκες καθημερινής κίνησης, το e φτάνει με άνεση το παραπάνω νούμερο, επωφελούμενο και από την ανάκτηση ενέργειας που προσφέρουν τα «σταμάτα-ξεκίνα» της πόλης. Η φόρτιση μπορεί να φτάσει στο 80% μέσα σε 30 λεπτά.
Δείτε ακόμα: Το ταχύτερο χλοοκοπτικό της Ιστορίας είναι Honda! (+video)
Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, προς όφελος της ευελιξίας και της δυνατότητας μεγαλύτερης γωνίας στους εμπρός, γεγονός που συμβάλλει στον εντυπωσιακά μικρό κύκλο στροφής των μόλις 4,3 μέτρων. Σε συνδυασμό με τις μαζεμένες διαστάσεις (μήκος 3.895 χλστ., πλάτος 1.750 χλστ., ύψος 1.495 χλστ.), οι Ιάπωνες υποστηρίζουν πως το e είναι το ιδανικό αυτοκίνητο πόλης.
Δεν ξεχνούν, όμως, τον οδηγό. Το ηλεκτρικό μικρό μπορεί να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 8 δλ., ενώ η χωροταξική τοποθέτηση μπαταρίας-κινητήρα οδηγεί σε κατανομή βάρους στο ιδανικό 50-50. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον και στους τέσσερις τροχούς.
Διαβάστε επίσης: Κόντρες με Honda VTEC και Toyota VVTL-i (+video)
Καινοτομία αποτελεί η λειτουργία Single Pedal Control, μέσω της οποίας ο οδηγός επιταχύνει και επιβραδύνει το αυτοκίνητο μόνο με το πεντάλ του γκαζιού. Η επιτάχυνση είναι το φυσικό επακόλουθο του πατήματος του δεξιού πεντάλ, με το άφημά του να ενεργοποιεί στο max την ανάκτηση ενέργειας φρενάροντας το e μέχρις ακινητοποίησής του.
Ήδη υπάρχουν 31.000 προπαραγγελίες για το ηλεκτρικό Honda, προαναγγέλοντας την εμπορική του επιτυχία.