Ο εγνωσμένης αξίας Τεξανός βελτιωτής ήταν σίγουρο πως δεν άφηνε ένα «εργαλείο» σαν το Ford Ranger Raptor ανέγγιχτο, ειδικά από την στιγμή που στην Αμερική διατίθεται με τον twinturbo V6 των 3.5 λίτρων και 270 ίππων (2λιτρο, επίσης διτούρμπινο, ντίζελ το δικό μας, με 213 ίππους και 500 Nm ροπής).
Δείτε ακόμα: «Κτήνος» το βελτιωμένο Ford F-150 Raptor
O John Hennessey αντικαθιστά το σύστημα εισαγωγής και εξαγωγής, επαναπρογραμματίζει τον εγκέφαλο, τοποθετώντας παράλληλα καινούργια σετ αμορτισέρ/ελατηρίων που αυξάνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 10,2 εκατοστά, και δημιουργεί το Ranger VelociRaptor. Το κατάμαυρο αγροτικό της Ford μπορεί να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα εντός 6,1 δλ., με τον Hennessey να δηλώνει πως ο χρόνος παραμένει ανεπηρέαστος στο χώμα ελέω των αμιγώς χωμάτινων ελαστικών. Κάτι που σημαίνει πως αν τοποθετήσει κανείς έστω μεικτά ελαστικά -πόσο μάλλον ασφάλτινα- στο VelociRaptor, o χρόνος κατεβαίνει κάτω από τα 6 δλ – επίδοση παραπάνω από εντυπωσιακή για pick up αυτοκίνητο.
Εμφανισιακά δεν χρειάστηκαν ιδιαίτερες μετατροπές, καθότι το Ranger Raptor είναι «κτήνος» από το εργοστάσιο. Ένας «εργάτης» μαζί με μια συστοιχία LED στον νέο προφυλακτήρα, άλλη μια σειρά LED στην οροφή και οι καινούργιες ζάντες, είναι οι μοναδικές διαφορές συγκριτικά με το κανονικό Raptor, αλλά αρκούν για να μεγιστοποιήσουν τον βαθμό απειλητικότητας.
Διαβάστε επίσης: Η τιμή του Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Το κόστος των μετατροπών ανέρχεται στις 19.995 δολάρια, κάτι που ανεβάζει την συνολική τιμή ενός VelociRaptor στις 64.950 δολάρια (μαζί με το κανονικό Raptor που απαιτείται). Η Hennessey προσφέρει 3 χρόνια εγγύηση, ή 36.000 μίλια (58.000 χιλιόμετρα).