Η σύγχρονη τάση στο εσωτερικό των νέων αυτοκινήτων θέλει τις οθόνες αφής να κυριαρχούν στο κέντρο του ταμπλό, προς όφελος της ευκολότερης προσαρμογής ελέω ταύτισης με τις οθόνες των tablet και των smartphones. Βέβαια σε αρκετές περιπτώσεις ταυτίζεται και η πολυπλοκότητα χειρισμού, όταν για μια απλή ρύθμιση παραμέτρου (η αλλαγή σταθμού στο ραδιόφωνο, για παράδειγμα) απαιτείται η είσοδος σε μενού και υπομενού, εκνευρίζοντας τον οδηγό και -το κυριότερο- αποσπώντας την προσοχή του από τον δρόμο. Και στη Honda δεν αρέσει αυτό.
Δείτε ακόμα: Έκανε… μαγκιές και διέλυσε το καινούργιο Honda Civic του (+video)
Εξ ου και η απόφασή της να επαναφέρει τα παλιά, καλά κουμπιά στην κεντρική κονσόλα των Civic και Civic Type R. Η αλλαγή έγκειται στα πλαίσια της αισθητικής ανανέωσης των Civic Coupe και Sedan στην Αμερική, με τους Ιάπωνες να ακούν τα παράπονα των Ευρωπαίων για τη δυσχρηστία του συστήματος πολυμέσων και να ξεχωρίζουν διακριτά τις επιμέρους λειτουργίες με το αντίστοιχο κουμπί. Πλέον το σύστημα πλοήγησης, η μουσική, η κεντρική σελίδα, το τηλέφωνο και η επιστροφή χειρίζονται με το πάτημα ενός εκ των 5 κουμπιών στα αριστερά της οθόνης γλιτώνοντας τον οδηγό από περιττές αναζητήσεις στο μενού.
Διαβάστε επίσης: Η ανατομία του μοτέρ-«τιμωρού» του Honda Civic Type R (+video)
Η βασικότερη αλλαγή/αναβάθμιση ωστόσο αφορά την αντικατάσταση της κάθετης μπάρας για τη ρύθμιση της έντασης της φωνής από έναν παραδοσιακό και άκρως εύχρηστο περιστροφικό διακόπτη. Ένα χαρακτηριστικό για το οποίο η Honda είχε δεχτεί ουκ ολίγες επικρίσεις, με τις «προσευχές» μας να εισακούονται τελικά.