Η σχεδίασή του παρουσιάζει συγγενή χαρακτηριστικά τόσο με το Tivoli όσο και με το XLV, με δυναμικές σχεδιαστικές γραμμές να διατρέχουν το αμάξωμα διαστάσεων MxΠxΥ: 4.440×1.855×1.645 χλστ. και με μεταξόνιο 2.675 χλστ. Ιδιαίτερα μοντέρνο είναι το εσωτερικό του SIV-2 concept, όπου ξεχωρίζουν το ξύλινο πάτωμα, οι επενδύσεις αλκαντάρα, ο ειδικά διαμορφωμένος φωτισμός του εσωτερικού και τα διακοσμητικά από ξύλο και ατσάλι. Παράλληλα, τα ηχεία είναι τοποθετημένα μέσα στα καθίσματα, ενώ υπάρχουν φωτεινά γραφικά που ανταποκρίνονται στο ρυθμό, τοποθετημένα στις πόρτες και τις κονσόλες.
To SsangYong SIV-2 αξιοποιεί μια μορφή ήπιας υβριδικής τεχνολογίας (mild hybrid), καθώς παίρνει κίνηση από ένα καινούριο turbo μοτέρ βενζίνης, 1.5 λίτρου ισχύος 160 ίππων και 260 Nm ροπής, το οποίο συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 10 kW και μία συστοιχία μπαταριών ιόντων-λιθίου 500Wh. Ο συνδυασμός αυτών των στοιχειών δίνει ένα υβριδικό σύστημα 48V που προσφέρει οικονομία, περιορισμένες εκπομπές CO2 και αθόρυβη λειτουργία εν στάσει και σε χαμηλές ταχύτητες. Επίσης, υπάρχει και κινητήρας πετρελαίου 1.6 λτ. με απόδοση 160 ίππων και ροπή 320 Nm.
Το οικολογικό αυτό concept car χρησιμοποιεί ένα αμάξωμα κατασκευασμένο από ελαφριά υλικά, έχει χαμηλό κέντρο βάρους αλλά και μία πλατφόρμα και ανάρτηση που μπορούν να χρησιμοποιηθούν μελλοντικά σε μία σειρά, φιλικών προς το περιβάλλον, μορφών αυτοκίνησης, όπως υβριδικά μοντέλα (HEV), plug-in υβριδικά (PHEV) και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (EV).