Η Volkswagen ανακοίνωσε τους κινητήρες του ολοκαίνουργιου 8ης γενιάς Passat, το οποίο εφοδιάζεται με δέκα TSI και TDI μηχανικά σύνολα απόδοσης από 120 έως 280 ίππων, άμεσου ψεκασμού και turbo. Όλοι οι κινητήρες είναι νέοι, εφοδιάζονται με stop-start, σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την πέδηση, ενώ η κατανάλωση και εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί έως 20%.
Για πρώτη φορά στη γκάμα του Passat θα υπάρχει το plug-in hybrid Passat GTE με συνδυαστική απόδοση 218 ίππων και κατανάλωση 2,0 λτ./100 χλμ. Στους βενζίνης αρχικός είναι ο 1.4 TSI 125 PS, κατόπιν ο 1.4 TSI 150 PS με σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων και κατόπιν οι 1.8 TSI 180 PS και 2.0 TSI 220 και 280 PS.
Η γκάμα των ντίζελ περιλαμβάνει τους 1.6 TDI 120 PS, 2.0 TDI 150 PS και 190 PS. Στην κορυφή τοποθετείται ο νέος 2.0 TDI twin turbo με απόδοση 240 ίππων και 500 Nm ροπής, με κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 139 γρ./χλμ.
Πιο αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά έχει δώσει η Volkswagen για τους παρακάτω κινητήρες:
Έκδοση | 1.4 TSI ACT | 2.0 TDI 150PS | 2.0 TDI 240PS 4MOTION |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.395 | 1.968 | 1.968 |
Ταχύτητες | 6 | 6 (DSG6) | DSG7 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 150/5.000 | 150/3.500 | 240/4.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 250/1.500 | 340/1.750 | 500/1.750 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,4 | 8,7 | 6,1 |
80-120 χλμ./ώρα με 4η/5η ταχ. (δλ.) | 7,5/9,5 | 7,0/9,0 | – |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 220 | 220 (218) | 240 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,9 | 4,0 (4,4) | 5,3 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 115 | 106 (116) | 139 |
Βάρος (κιλά) | 1.387 | 1.476 (1.501) | 1.721 |
Διαστάσεις | |||
Μήκος (χλστ.) | 4.767 | ||
Πλάτος (χλστ.) | 1.832 | ||
Ύψος (χλστ.) | 1.456 | ||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 2.791 |