Θα νόμιζε κανείς ότι το τρομακτικό -για Golf- αντίτιμο των σχεδόν 80.000 ευρώ, θα αποθάρρυνε τους πάντες από την αγορά του Golf R 333. Οι άνθρωποι της VW, όμως, ούτε τρελοί είναι ούτε κάνουν τίποτα στην τύχη. Η ζήτηση που έχει η πανάκριβη και επετειακή έκδοση του κορυφαίου τους hot hatch, έρχεται να τους δικαιώσει.
Παρά τις 76.410 ευρώ που κοστίζει στη Γερμανία, το Golf R 333 «έφυγε» μέσα σε μόλις 8 λεπτά από όταν άνοιξαν οι παραγγελίες! Η παραγωγή θα περιοριστεί στις μόλις 333 μονάδες, αλλά και πάλι είναι εντυπωσιακό το πόσο γρήγορα ξεπούλησε ένα τόσο ακριβό Golf R, που ξεπερνά κατά σχεδόν 20.000 ευρώ το R Performance στο οποίο βασίζεται (από 57.985 ευρώ στη Γερμανία). Ο ρυθμός πώλησης, για να το θέσουμε με απλά αριθμητικά λόγια, άγγιξε τα 42 αυτοκίνητα ανά λεπτό! Αξίζει να αναφέρουμε ότι την τελευταία χρονιά διάθεσης του Phaeton (πάντα για την εγχώρια αγορά), το 2016, η τιμή εκκίνησής του ήταν 68.300 ευρώ.
Τι αγόρασαν οι 333 νέοι κάτοχοι του Golf R 333 με αυτά τα χρήματα; Καταρχάς την αποκλειστική Lime Yellow Metallic απόχρωση (υπάρχουν και τα Pure White, Lapiz Blue Metallic, Deep Black Pearl Effect, αλλά αυτό είναι το χρώμα), που συνοδεύεται από αυτοκόλλητα στις πόρτες, μαύρη οροφή και ίδιο φινίρισμα στις 19άρες ζάντες Estoril. Το οπτικό, αλλά και ηχητικό, σκέλος ενισχύει η εξάτμιση τιτανίου της Akrapovich.
Το Golf R 333 Limited Edition είναι το ισχυρότερο Golf όλων των εποχών. Ο 2.0 TSI αποδίδει 333 ίππους και 420 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 270 χλμ./ώρα. Οι αλλαγές που έγιναν στο turbo και στη βαλβίδα του γκαζιού βελτίωσαν ακόμα περισσότερο την απόκριση, ειδικά στο «άσε-πάτα» γκάζι σε γρήγορες συνθήκες οδήγησης. Επιπλέον, η ισχύς του κινητήρα δεν κατανέμεται μόνο μεταξύ και πίσω άξονα, αλλά και μεταξύ των δύο πίσω τροχών, για ακόμα πιο σπορ οδήγηση ειδικά στις στροφές. Τα αναπτυγμένα στην πίστα του Nürburgring προγράμματα Drift και Special κάνουν ακόμα πιο απολαυστικό το Golf R 333 Limited Edition με τους τροχούς υπό γωνία.