Το Volkswagen Group (ή VAG, όπως το έμαθε όλος ο κόσμος) αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες κοινοπραξίες στην ιστορία της αυτοκίνησης, αριθμώντας ούτε λίγο-ούτε πολύ 12 διαφορετικές μάρκες (στις οποίες δεν συγκαταλέγεται η Porsche, η οποία κόντρα στην γενική πεποίθηση, όχι μόνο δεν είναι θυγατρική της VW αλλά κατέχει και το μεγαλύτερο μερίδιο των μετοχών. Κοινώς και εν ολίγοις, η «ΦαουΒε» ανήκει στην Porsche).
Δείτε ακόμα: Νέα Bentley Bentayga Hybrid χωρίς τέλη κυκλοφορίας
Σε έναν τέτοιο επιχειρηματικό κολοσσό, λοιπόν, η ουσία είναι μία: το κέρδος. Από όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Όταν κάποιο αρχίζει να χωλαίνει, τότε η λύση ισοδυναμεί στο στυλ «πονάει κεφάλι-κόψει κεφάλι». Μία πραγματικότητα που έχει αρχίσει να βιώνει έντονα η Bentley, η οποία για το πρώτο 9μηνο του 2018 σημείωσε ζημιές ύψους 137 εκατομμυρίων ευρώ. Το αντίστοιχο διάστημα του 2017 σημειώθηκε ελάχιστο κέρδος και εν όψει 2019 η «θηλιά» σφίγγει, όπως πιστοποιούν οι δηλώσεις εκπροσώπων των κυρίαρχων οικογενειών στη Volkswagen.
Hans Michel Piech και Wolfgang Porsche μίλησαν σε γερμανικά μέσα εκ μέρους των οικογενειών που κατέχουν τα μεγαλύτερα πακέτα μετοχών του ομίλου, ξεκαθαρίζοντας το μέλλον της Bentley. Συγκεκριμένα ο Porsche ανέφερε πως «το σημαντικό για κάθε μέλος του VW Group είναι η κερδοφόρα πορεία. Η Bentley δεν βρίσκεται σε αυτό τον δρόμο και δεν είμαστε ευχαριστημένοι με αυτό το γεγονός». Ακόμα πιο δεικτικός εμφανίστηκε ο εκπρόσωπος της «φαμίλιας» Piech, ο οποίος δήλωσε κυνικά: «η Bentley θα πρέπει να γίνει κερδοφόρα σε ορίζοντα το πολύ 2ετίας. Αλλιώς θα πρέπει να λάβουμε μέτρα».
Διαβάστε επίσης: Με 300 ίππους το νέο VW Golf GTI;
Τα μέτρα σε τέτοιες περιπτώσεις δεν είναι άλλα από την πώληση της εταιρίας που δεν αποδίδει, κάτι που έχει προκαλέσει δυσαρέσκεια στις τάξεις των Βρετανών οι οποίοι έφεραν το παράδειγμα της SEAT ως αντιπαραβολή. Συγκεκριμένα τόνισαν το γεγονός πως η ισπανική φίρμα υπήρξε ζημιογόνα επί σειρά ετών, όμως το Δ.Σ. της VW δεν «έλαβε μέτρα». Όλα δείχνουν πως το αγγλογερμανικό σίριαλ θα μας χαρίσει πολλά επεισόδια…