Οι πωλήσεις της SEAT το 2018 έφτασαν συνολικά τα 517.600 οχήματα, 10,5% περισσότερες από το 2017 (468.400). Αυτό το αποτέλεσμα είναι ο μεγαλύτερος όγκος πωλήσεων στην ιστορία των 68 ετών της SEAT και υπερβαίνει το προηγούμενο ρεκόρ που είχε επιτευχθεί το 2000 (514.800 πωλήσεις). Το 2018 ήταν επιπλέον για την SEAT το έκτο συνεχές έτος αύξησης των πωλήσεών της. Από το 2012, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 60%.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή SEAT Ateca 1.0 λτ. ECO TSI 115 HP
Το Arona ενίσχυσε σημαντικά τις πωλήσεις της SEAT το 2018. Κατά το πρώτο ολοκληρωμένο έτος πωλήσεων του πουλήθηκαν συνολικά 98.900 Arona, καθιστώντας το έτσι το τρίτο σημαντικότερο μοντέλο της γκάμας. Το Arona αποτελεί μαζί με τα Ibiza, Leon και Ateca τους τέσσερις σημαντικούς πυλώνες της μάρκας. Το Leon εξακολουθεί να είναι το best-selling μοντέλο (158.300, -6,8%), πετυχαίνοντας ένα από τα καλύτερα ιστορικά του αποτελέσματα. Οι πωλήσεις του Ibiza έφθασαν τα 136.100 οχήματα (-10,7%), ενώ το Ateca είναι το τέταρτο μοντέλο της SEAT με 78.200 πωλήσεις (-0,6%). Επιπλέον το 2018 η νέα μάρκα CUPRA έκανε επιτυχημένο ντεμπούτο και σημείωσε αύξηση 40,0% με 14.300 πωλήσεις, 4.100 περισσότερες από το 2017 (σημείωση: τα προαναφερθέντα αποτελέσματα είναι ενσωματωμένα στο συνολικό αριθμό πωλήσεων της SEAT).
Η Γερμανία ηγείται των πωλήσεων SEAT με 114.200 αυτοκίνητα (+11.8%) και σπάει το ρεκόρ της για δεύτερη συνεχή χρονιά. Η αύξηση των επιδόσεων της SEAT στην Ισπανία παραμένει σταθερή, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 13,2%, φθάνοντας τις 107.800 μονάδες και ενισχύοντας τη ηγετική θέση της εταιρείας στην αγορά. Επιπλέον, το Leon και το Ibiza ήταν τα δύο πιο ευρέως πωληθέντα μοντέλα στην Ισπανία. Η αυτοκινητοβιομηχανία πέτυχε επίσης ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην τρίτη αγορά που συνεισέφερε στο μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων στην ιστορία της μάρκας, μετά από αύξηση 12,0% (62.900 πωληθέντα αυτοκίνητα).
Δείτε ακόμη: Πότε έρχεται το SEAT Tarraco στην Ελλάδα;
Και για την Ελλάδα το 2018 έκλεισε με ρεκόρ αύξησης πωλήσεων, αφού με 2.669 συνολικά ταξινομήσεις η SEAT κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο της τάξης του 42% σε σχέση με το 2017 (1.874 ταξινομήσεις). Με την επίδοση αυτή η ισπανική μάρκα κατέγραψε την 3η υψηλότερη ετήσια αύξηση από όλες τις μαζικές μάρκες της ελληνικής αγοράς την χρονιά που μόλις τελείωσε και είδε το μερίδιο αγοράς της να φτάνει στο 2,6% (2,1% το 2017). Αντίστοιχη εικόνα ανόδου 43% καταγράφηκε και στις ταξινομήσεις λιανικής (1.345 το 2018, 943 το 2017) όπου το σχετικό μερίδιο αγοράς της SEAT κατέληξε σε 2,8% για το 2018 (2,4% το 2017).
Για το 2019, η νέα σημαντική προσθήκη στη γκάμα SEAT είναι το νέο Tarraco που αντιπροσωπεύει την είσοδο της μάρκας στην κατηγορία των μεγάλων SUV και συμπληρώνει την οικογένεια SUV, ως ο μεγαλύτερος αδελφός των Ateca και Arona. Επιπλέον, η SEAT πρόκειται να ξεκινήσει την πώληση του νέου Arona TGI, της έκδοσης φυσικού αερίου του επιτυχημένου crossover, που αποτελεί πλέον το τέταρτο μοντέλο SEAT που κινείται με CNG μετά τα Mii, Ibiza και Leon.
Δείτε ακόμη: Νέο SEAT Leon 1.5 TGI με φυσικό αέριο
Το 2019 πρόκειται επίσης να φέρει και άλλες καινοτομίες, τις οποίες θα αποκαλύψει η μάρκα τους προσεχείς μήνες, όπως η παρουσίαση της νέας, τέταρτης πλέον, γενιάς του SEAT Leon στα τέλη της χρονιάς.