Τα μικρά γρήγορα αυτοκίνητα ανέκαθεν συγκέντρωναν το ενδιαφέρον και προκαλούσαν ταχυπαλμίες, ειδικά στους νέους σε ηλικία αλλά και ψυχή οδηγούς. Σήμερα ένα μικρό hot hatch με 200 άλογα είναι κάτι το «συνηθισμένο», όταν πριν από μια δεκαετία τόση δύναμη είχαν τα σπορ μικρομεσαία.
Δείτε ακόμα: Το απίστευτο γκάζι του Fiat Uno Turbo i.e. (+video)
Μία από τις εταιρίες που κυριάρχησε για χρόνια σε αυτή την κατηγορία, ήταν η Fiat με πιο δημοφιλή μοντέλα το Uno Turbo i.e. και το Punto GT. Αμφότερα ήθελαν πείρα στο τιμόνι, αφού οι κινητήρες τους είχαν lag, το τιμόνι «ψάρευε» στην απότομη επιτάχυνση, ενώ στις στροφές έφευγαν εύκολα ευθεία.
Δείτε ακόμα: Tο απίστευτο γκάτζετ για το Fiat Uno του 1983 (+video)
Τα Uno Tubro που κυκλοφορούν είναι απειροελάχιστα, δεν έχουν καμία σχέση με όταν βγήκαν από το εργοστάσιο και όσα έχουν επιζήσει δεν βρίσκονται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Το συγκεκριμένο όμως Unο Tubro του 1988 θα το… ζήλευε ακόμα και η Fiat! Η κατάστασή του είναι απίστευτη, όμως για να διατηρηθεί έτσι, ο κάτοχός του το είχε μη στάξει και μη βρέξει, κυριολεκτικά.
Σύμφωνα με την περιγραφή της αγγελίας, έχει διανύσει 47.500 χλμ., είναι πλήρως εργοστασιακό, με όλα τα έγγραφά του, πρώτο χέρι, «άκαπνο», δεν έχει μεταφέρει ποτέ ζώο και τα λάδια αλλάζονταν κάθε 1.500 χλμ. Μάλιστα, ο κάτοχός του δεν το οδήγησε ποτέ το χειμώνα και το καλοκαίρι, παρά μόνο όταν ο καιρός ήταν καλός. Όταν δεν γινόταν χρήση του αυτοκινήτου βρισκόταν ανυψωμένο σε γκαράζ, αφαιρούνταν το παλιό λάδι και έμπαινε καινούριο, ενώ έμενε μέσα το χειμώνα μέχρι να έρθει ξανά η άνοιξη.
Δείτε ακόμα: Fiat Punto GT: Το «βρωμόγκαζο» της καρδιάς μας!
Ο 1.300άρης κινητήρας έφτανε τους 105 ίππους και 146 Nm ροπής, επιτάχυνε το βάρους 845 κιλών αμάξωμα στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,0 δλ. και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 200 χλμ./ώρα.
Για το τέλος αφήσαμε την τιμή. Το Uno Turbo που βλέπετε πωλείται για 29.999 φράγκα Ελβετίας, τα οποία ισοδυναμούν με σχεδόν 28.500 ευρώ!
Δείτε ακόμα: Τι ετοιμάζουν PSA-FCA για το νέο Fiat Punto;