Το γεγονός της χρονιάς, ενδεχομένως και της δεκαετίας, για τα τεκταινόμενα στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι η συγχώνευση του Groupe PSA με την Fiat-Chrysler Automobiles. Με το που έσκασε η «βόμβα», οι εξελίξεις άρχισαν να καλπάζουν – μαζί τους και η φημολογία. Στο επίκεντρο, η επιστροφή του Fiat Punto.
Δείτε ακόμα: Το Fiat Panda CNG «καίει» μόνο 2,6€/100 χλμ.!
Οι Ιταλοί σταμάτησαν την παραγωγή του λαοφιλούς σουπερμίνι το 2018, έπειτα από 25 χρόνια καριέρας, όμως πλέον η επιστροφή του Punto φαίνεται πως είναι θέμα χρόνου. Πηγές από την γείτονα χώρα αναφέρουν πως η 4η γενιά του best seller της Fiat, θα αποτελέσει τον πρώτο καρπό της συνεργασίας PSA-FCA. Ως τέτοιος, θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform) και θα μοιράζεται τα μηχανικά μέρη με τα τα Peugeot 208/DS3 Crossback και Opel Corsa. Σε αντίθεση με αυτά, όμως, και πάντα σύμφωνα με τις φήμες, το νέο Punto θα στοχεύει στα χαμηλότερα αγοραστικά στρώματα, τοποθετούμενο απέναντι από το Dacia Sandero.
Οι σύγχρονοι κινητήρες δεν μπορούν να λείψουν, με τον 1.2 Puretech να διατίθεται σε 3 υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις: 75, 100 και 130 ίππων, με το τελευταίο να είναι ο καλύτερος υποψήφιος για την αναβίωση του θρυλικού Punto GT! Στο πετρελαιοκίνητο μέτωπο, ο 1.5 BlueHDi των 100 ίππων θα αναλάβει την πλειοψηφία των ευρωπαϊκών προτιμήσεων.
Διαβάστε επίσης: Fiat Punto GT: Το «βρωμόγκαζο» της καρδιάς μας!
Σχεδιαστικά τώρα είναι πολύ πιθανή μια μεταφορά επιρροών από το Argo, που κυκλοφορεί στη Βραζιλία και αποτελεί μεγάλη εμπορική επιτυχία εκεί. Όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες, το εσωτερικό του δεν στερείται ντιζάιν, ούτε ψηφιακότητας. Μάλιστα, υφίστανται σπορ εκδόσεις, με τη μορφή των Argo HGT και Sting. Με δυο λόγια, το μόνο που μένει είναι η προσαρμογή του αμαξώματος στο πάτωμα των 208/Crossback/Corsa, για να αρχίσει η Ευρώπη να «μιλάει» και πάλι ιταλικά!