Η Porsche παρουσίασε τη νέα Panamera στα τέλη του προηγούμενου έτους, με τις plug-in υβριδικές εκδόσεις να μπαίνουν τώρα δυναμικά στη γκάμα και αποδόσεις που φτάνουν ως τα 740 άλογα.
Οι δυο μικρότερες Panamera PHEV χρησιμοποιούν τον ίδιο 2.9 V6 twinturbo και ηλεκτροκινητήρα, αλλά με διαφορετική ισχύ από τον βενζινοκινητήρα. Στη βασική E-Hybrid αποδίδει 304 ίππους, φτάνοντας συνδυαστικά με το ηλεκτρομοτέρ τα 470 άλογα και 650 Nm ροπής, ενώ στην 4S E-Hybrid ανεβαίνει στους 354 ίππους και συνολικά τους 544, μαζί με 750 Nm. Και οι δυο είναι ταχύτατες, με την E-Hybrid να καλύπτει το σπριντ για τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,9 δλ. και να φτάνει στα 280 χλμ./ώρα, ενώ η 4S E-Hybrid κατεβαίνει στα 3,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και ανεβαίνει στα 290 χλμ./ώρα τελικής.
Στην προσωρινή κορυφή της γκάμας τοποθετείται η Panamera Turbo E-Hybrid με τη συνδυαστική δύναμη των 680 ίππων και 930 Nm ροπής. Εφοδιάζεται με τον 4.0λιτρο V8 twinturbo και τον ηλεκτροκινητήρα των 190 ίππων, ο οποίος είναι ενσωματωμένος στο ανασχεδιασμένο 8τάχυτο PDK. Οι επιδόσεις ανέρχονται στα επίπεδα των supercars, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 3,2 δλ. και την τελική να φτάνει στα 316 χλμ./ώρα. Κι αυτό είναι το «ορεκτικό», καθώς μέσα στη χρονιά θα προστεθεί η Turbo S E-Hybrid των 740 ίππων και 950 Nm, με το PHEV σύνολο που γνωρίζουμε από την Cayenne Turbo E-Hybrid.
Από πλευράς ηλεκτρικής αυτονομίας τώρα, η Porsche ανακοινώνει στοιχεία μόνο για την Turbo E-Hybrid (91 χλμ.). Οι E-Hybrid και 4S E-Hybrid δεν συνοδεύονται από σχετικά τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά σίγουρα θα είναι καλύτερα από τα 31 χλμ. των απερχόμενων. Ο λόγος εντοπίζεται στην 45% μεγαλύτερη μπαταρία, η οποία πλέον αριθμεί 25,9 kWh σε χωρητικότητα αντί 17,9 kWh. H φόρτισή της, τέλος, διαρκεί 2,5 ώρες με τον onboard φορτιστή των 11 kW (από 7 kW).