Αυτή είναι η περιγραφή της Kia για το νέο Picanto, το οποίο εμφανίζεται ολιστικά ανανεωμένο σε εμφάνιση, κινητήρες και τεχνολογία.
Στο πρώτο σκέλος, ξεχωρίζουν κατευθείαν τα μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας εμπρός, πάντα με επίκεντρο τη μάσκα «Tiger Nose»-σήμα κατατεθέν των Kia. Στο πίσω μέρος τα γραφικά στα αντίστοιχα σώματα είναι διαφορετικά, με τον προφυλακτήρα να είναι και αυτός φρεσκαρισμένος. Οι σχεδιαστές έχουν διαφοροποιήσει περισσότερο τις εκδόσεις GT-Line και X-Line, ώστε να είναι διακριτή η διαφορά στον προσανατολισμό της κάθε μιας: σπορτίφ το GT, εκδρομικό και με αύρα SUV το X.
Δείτε ακόμα: Ανανεωμένο Kia Rio και με νέους κινητήρες
Στο εσωτερικό συναντάμε νέες επενδύσεις, που ανάλογα την έκδοση παίρνουν μορφή απομίμησης αλουμινίου ή piano black στο ταμπλό, τις πόρτες και περιμετρικά του επιλογέα. Υπάρχουν επίσης τα πακέτα Lime, Orange, Red και Green που συνδυάζουν χρώματα στις επενδύσεις της καμπίνας, τις ζώνες ασφαλείας και τις ραφές των καθισμάτων. Αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο είναι η προσφορά τεχνολογίας, με το σύστημα πολυμέσων UVO Connect «Phase II». Το κέντρο ελέγχου είναι η οθόνη αφής των 8 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό, συνοδευόμενη από μια μικρότερη 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων.
Οι δυνατότητες συνδεσιμότητας (Apple CarPlay και Android Auto), τα συστήματα ασφαλείας (ανίχνευση τυφλού σημείου, διατήρηση λωρίδας, αυτόματο φρενάρισμα, ανίχνευση κόπωσης οδηγού) και άνεσης (GPS, έλεγχος χώρου για εύρεση θέσης στάθμευσης) συνθέτουν το τεχνολογικό παζλ του κορεατικού μικρού. Τις εντυπώσεις κερδίζει το σύστημα Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist, που ανιχνεύει την κίνηση δεξιά-αριστερά και ειδοποιεί τον οδηγό όταν κάνει οπισθοπορεία σε σημείο με περιορισμένη ορατότητα (χαρακτηριστικό παράδειγμα το ξεπαρκάρισμα από πάρκινγκ σούπερ μάρκετ).
Διαβάστε επίσης: Kia με δόση το 1% της αξίας του αυτοκινήτου!
Στο μέτωπο του μηχανοστασίου, ο τετρακύλινδρος 1.200άρης των 84 ίππων καταργείται. Ο τρικύλινδρος των 998 κ.εκ. παραμένει σε ατμοσφαιρική και υπερτροφοδοτούμενη μορφή , με την ισχύ απαράλλαχτη στα 67 και 100 άλογα αλλά πλέον είναι μέλος της σειράς Smartsteram, που υπόσχεται χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Νέο είναι και το κιβώτιο AMT, που είναι κατά βάση ένα 5άρι χειροκίνητο με αυτοματοποιημένες αλλαγές και αντικαθιστά το 4άρι αυτόματο. Το χειροκίνητο 5 σχέσεων συνεχίζει κανονικά.