Το Stinger ήταν η μεγαλύτερη έκπληξη στη σύγχρονη -και όχι μόνο- πορεία της Kia. Ένα πισωκίνητο (και τετρακίνητο) τετράθυρο κουπέ από το πουθενά, που τέθηκε αντιμέτωπο με το Audi A5 Sportback και την BMW Σειρά 4 Gran Coupe. Μια εξαιρετική προσπάθεια σε σκέψη και εκτέλεση, που όμως φαίνεται να διατρέχει άμεσο κίνδυνο.
Διαβάστε επίσης: Θυμάστε πως ξεκίνησε το Kia Sportage;
Η κορεατική φίρμα εξετάζει το ενδεχόμενο κατάργησής του, καθώς οι πωλήσεις είναι αρκετά χαμηλότερες του αναμενόμενου. Εκτός της εμπορικής πορείας, όμως, επίκειται πρόβλημα -και εδώ, όπως για παράδειγμα στο Ford Focus RS– με τους ρύπους. Το Stinger διατίθεται με τρεις κινητήρες: 2.0λτ. τούρμπο 245 ίππων (μόνο ως πισωκίνητο), 2.2 ντίζελ 200 ίππων και το κορυφαίο 3.3 twinturbo V6 των 366 αλόγων. Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Kia, Karim Habib, μας διαφωτίζει: «Καθώς η τεχνολογία πηγαίνει προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι ανάγκες/απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού αλλάζουν, το Stinger πιθανότατα θα πρέπει να προσαρμοστεί».
Δείτε ακόμα: Τρομερό Kia Stinger GT 611 ίππων (+video)
Παράλληλα, τόνισε την υπομονή που θα πρέπει να δείξει η εταιρία με την εμπορική απήχηση: «Το αγοραστικό κοινό δεν έχει συνηθίσει την ιδέα ενός σπορ σεντάν με τα σήματα της Kia. Πρέπει να είμαστε υπομονετικοί με το Stinger. Πιστεύω πως πρέπει να υπάρξει τουλάχιστον μια ακόμη γενιά, προτού παρθεί η οποιαδήποτε απόφαση για το μέλλον του».
Διαβάστε επίσης: Θα αγοράζατε το σημερινό Kia Cerato;
Το 2019 οι πωλήσεις του μοντέλου μειώθηκαν κατά 18% σε σύγκριση με το 2018, ενώ κατά το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, οι πωλήσεις έχουν υποχωρήσει επιπλέον κατά 21%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρσι. Να θυμίσουμε πως στη χώρα μας το Stinger ξεκινάει από τις 50.000 ευρώ (2.0 Τurbo 245ps EX) και φτάνει μέχρι τις 73.000 (3.3 Turbo 366ps 4WD).