Το τέταρτης γενιάς Kia Rio παρουσιάζεται ανανεωμένο και με πολλές αναβαθμίσεις, τρία χρόνια μετά το λανσάρισμά του (το 2017). Επίσης, για πρώτη φορά αποκτά ήπιο υβριδικό σύστημα 48V.
Δείτε ακόμα: Θα αγοράζατε το σημερινό Kia Cerato;
Ξεκινώντας από την εξωτερική εμφάνιση, το ανανεωμένο Rio διακρίνεται από τον πιο δυναμικού σχεδιασμού εμπρός προφυλακτήρα, ενώ όλα τα μοντέλα διαθέτουν νέους προβολείς με ενσωματωμένα φώτα πορείας. Δύο νέα εξωτερικά χρώματα προστέθηκαν το Perennial Grey και το Sporty Blue αυξάνοντας τον συνολικό αριθμό επιλογών παλέτας χρωμάτων σε εννέα, ανάλογα με τις προδιαγραφές και την αγορά. Το αναβαθμισμένο μοντέλο προσφέρεται επίσης με ένα νέο σχέδιο ζαντών αλουμινίου οκτώ ακτινών 16 ιντσών.
Δείτε ακόμα: Kia XCeed 1.4 T-GDi ή Sportage 1.6 CRDi Hybrid;
Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Kia Rio υπάρχουν καλύτερα υλικά και μια νέα μεγαλύτερη οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, καθώς και μια υψηλότερης ανάλυσης οθόνη 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων. Τα GT-Line μοντέλα εμφανίζουν πιο σπορτίφ εμφάνιση τόσο εξωτερικά μέσω των διαφορετικών προφυλακτήρων, ζαντών και των αεροδυναμικών βοηθημάτων, όσο και στο σκουρόχρωμο εσωτερικό με την επένδυση τύπου ανθρακονήματος στο ταμπλό.
Δείτε ακόμα: Fiat Panda 0.9 TwinAir CNG VS Kia Picanto 1.2 MPI
Στον εξοπλισμό του υπάρχουν πολλά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως αυτόνομη πέδηση με αναγνώριση πεζού και ποδηλάτη, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, και ελέγχου των τυφλών σημείων. Επίσης, το προσαρμοζόμενο cruise control μαζί με το σύστημα διατήρησης λωρίδας κρατάνε το αυτοκίνητο αυτόματα σε ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και στο κέντρο της λωρίδας του, σε ταχύτητες έως 180 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Ανανέωση μέσα – έξω για το Kia Picanto
Το Rio είναι το πρώτο Kia που εφοδιάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV) 48V σε κινητήρα βενζίνης. Ο νέος κινητήρας «EcoDynamics+» συνδυάζεται με το νέο κινητήρα 1.0 λτ. T-GDi (Turbocharged Gasoline Direct injection) της Kia με το σύστημα MHEV 48V της Kia, μεγιστοποιώντας την απόδοση καυσίμου με πρόσθετη ηλεκτρική ροπή και ανάκτηση ενέργειας πέδησης. Το σύστημα συμπληρώνεται από μια μπαταρία πολυμερούς ιόντων λιθίου 48 volt και μια νέα μονάδα Mild-Hybrid Starter-Generator (MHSG).
Δείτε ακόμα: Νέα τεχνολογία αιχμής της Kia (+video)
Ο νέος κινητήρας Smartstream αντικαθιστά τον παλαιότερο 1.0 T-GDi της γενιάς «Kappa» και είναι εξοπλισμένος με την προηγμένη τεχνολογία συνεχούς μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (CVVD) της Kia. Ο κινητήρας Smartstream παράγει την ίδια ισχύ με τον προγενέστερο Kappa (100 PS και 120 PS), αλλά με 16% περισσότερη ροπή (200 Nm) στην έκδοση των 120 ίππων. Συνολικά, ο νέος κινητήρας EcoDynamics+ μειώνει τις εκπομπές CO2 του Rio από 8,1% έως 10,7% (NEDC, συνδυασμένος κύκλος). Και οι δύο κινητήρες 48V θα είναι εξοπλισμένοι με σύστημα Drive Mode Select, με τις επιλογές Eco, Sport και Normal.
Δείτε ακόμα: Θυμάστε πως ξεκίνησε το Kia Sportage;
Το Rio EcoDynamics+ είναι επίσης ένα από τα πρώτα μοντέλα της Kia που είναι εξοπλισμένα με το νέο έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (iMT). Το σύστημα clutch-by-wire συμβάλλει στη μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 του συστήματος MHEV. Αντί για μηχανική σύνδεση, ο συμπλέκτης του iMT ελέγχεται καθαρά ηλεκτρονικά. Ενσωματώνεται άψογα με το MHSG για να σβήσει τον κινητήρα νωρίτερα από το σύστημα Idle Stop & Go start-stop της Kia όταν σταματάει, βελτιώνοντας τη συνολική εξοικονόμηση καυσίμου.
Δείτε ακόμα: Hyundai Kona ή Kia Stonic 1.0 T-GDi 120 PS;
Επιπλέον, το ανανεωμένο Rio θα διατίθεται και με τους Smartstream κινητήρες βενζίνης, τον 1.0 λτ. T-GDi 100 PS και με μια νέα έκδοση του ατμοσφαιρικού των 1.2 λτ. με τεχνολογία Dual Port Injection και απόδοση 84 ίππων. Ο 1.0 λτ. T-GDi συνδυάζεται με νέο 6τάχυτο κιβώτιο, αντικαθιστώντας το προηγούμενο των 5 ταχυτήτων, καθώς και με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη των 7 ταχυτήτων (7DCT).