Για πρώτη φορά, η Kia θα συμμετέχει στην έκθεση IAA Hannover, στις 16-22 Σεπτεμβρίου, με επίκεντρο της εκδήλωσης την ευρωπαϊκή πρεμιέρα των πρωτότυπων οχημάτων PBV της μάρκας. Με τα PBV(Platform Beyond Vehicles), η Kia κάνει το τολμηρό βήμα για να εισέλθει στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV) με μια ολοκληρωμένη γκάμα built -for-purpose οχημάτων.
Στο περίπτερο της Kia θα παρουσιαστούν τα πρωτότυπα PV5 High Roof, PV5 People Mover, PV5 3D και PV7. Τα Kia PBV τα οποία είναι πλήρως ηλεκτρικά, συνδεδεμένα και προσαρμόσιμα, αποτελούν μια ανατρεπτική προσέγγιση στην αγορά των LCV, με την εισαγωγή της πρώτης έκδοσης παραγωγής να προγραμματίζεται για το καλοκαίρι του 2025. «Τα ευέλικτα και εξαιρετικά πολύπλευρα PBV πρόκειται να αλλάξουν εντελώς τα logistics και τις μεταφορές, με μια πραγματικά πελατοκεντρική προσέγγιση και μια ενιαία ηλεκτρική πλατφόρμα που μπορεί να προσαρμοστεί για πολλαπλές ανάγκες μετακίνησης», δήλωσε ο Marc Hedrich, CEO της Kia στην Ευρώπη.
Να σημειώσουμε ότι τα Kia PBV είναι ιδανικά τόσο για B2B όσο και για ιδιώτες πελάτες. Ως ολοκληρωμένες λύσεις μετακίνησης, τα PBV συνδυάζουν μοναδικά κατάλληλα για χρήση EV με προηγμένες λύσεις λογισμικού, ασύρματες ενημερώσεις(over the air) και τις καλύτερες διαστάσεις και χωρητικότητα φόρτωσης στην κατηγορία τους, με εξαιρετική ευελιξία και το χαμηλότερο ύψος εισόδου στην αγορά. Αξιοποιώντας την τεχνολογία «Easy Swap» για την ευέλικτη αντιμετώπιση των διαφορετικών απαιτήσεων των πελατών, ένα ενιαίο πλαίσιο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την κάλυψη πολλαπλών αναγκών κινητικότητας.
Μια ποικιλία από εναλλάξιμα αμαξώματα ή «life modules» μπορούν να συνδεθούν με το βασικό όχημα μέσω μιας υβριδικής τεχνολογίας ηλεκτρομαγνητικής και μηχανικής ζεύξης, μετατρέποντας το PBV σε ταξί κατά τη διάρκεια της ημέρας, σε φορτηγό διανομής τη νύχτα και σε προσωπικό όχημα αναψυχής όποτε χρειαστεί. Η αρθρωτή διαμόρφωση καθίσταται περαιτέρω δυνατή χάρη στη «Dynamic Hybrid» συναρμολόγηση της δομής αμαξώματος χωρίς συγκόλληση. Αποτελούμενο από σωληνοειδή χάλυβα υψηλής αντοχής και μηχανικά πολυμερή, τα τυπικά μέρη μειώνονται κατά 55% χωρίς απώλεια ακαμψίας.