Το νέο και πολύ εντυπωσιακό συνολικά μικρομεσαίο SUV Peugeot 3008 με τον έντονο δυναμισμό και τα πολυτελή χαρακτηριστικά, βρίσκεται στο επίσημο Δίκτυο Διανομέων Peugeot και το κοινό έχει την ευκαιρία να το θαυμάσει από κοντά και να μάθει τα πάντα για αυτό. Η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε πριν από λίγα λεπτά τις εκδόσεις και τις τιμές όλων των διαθέσιμων μοντέλων, οι οποίες ξεκινούν από 36.900 ευρώ. Πιο αναλυτικά:
Τιμές νέου Peugeot 3008:
- 3008 1.2 Hybrid 136 e-DCS6 Allure: από 36.900 ευρώ
- 3008 1.2 Hybrid 136 e-DCS6 GT: από 40.900 ευρώ
- 3008 1.6 Plug-in Hybrid 195 e-DCS7 Allure: από 46.900 ευρώ
- 3008 1.6 Plug-in Hybrid 195 e-DCS7 GT: από 50.500 ευρώ
- E-3008 210 hp Allure: από 52.500 ευρώ (43.500 ευρώ με την κρατική επιδότηση)
- E-3008 210 hp GT: από 55.800 ευρώ (46.800 ευρώ με την κρατική επιδότηση)
- E-3008 230 hp Long Range Allure: από 60.00 ευρώ (51.000 ευρώ με την κρατική επιδότηση)
- E-3008 230 hp Long Range GT: από 63.500 ευρώ (54.500 ευρώ με την κρατική επιδότηση)
Εξοπλισμός 3008 Allure: 6 αερόσακοι, συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, πανοραμική οθόνη 21 ιντσών, πλοήγηση, οθόνη αφής 9,7 ιντσών με ψηφιακά i-toggles στην κεντρική κονσόλα, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, διζωνικός κλιματισμός και ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών.
Εξοπλισμός 3008 GT (επιπλέον του Allure): Adaptive Cruise Control Stop & Go, προβολείς Matrix LED, αυτόματη εναλλαγή μεγάλης/μεσαίας σκάλας φώτων, ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας χώρου αποσκευών αισθητήρες στάθμευσης και μπροστά, θερμαινόμενο τιμόνι με λογότυπο GT, πεντάλ αλουμινίου, οροφή Bi-Ton διαφορετικές επενδύσεις και ατμοσφαιρικός φωτισμός. Στα PHEV και E-3008 οι ζάντες έχουν διάμετρο 20 ίντσες.
Σχετικά με τους κινητήρες, ο πιο ενδιαφέρον από αγοραστικής πλευράς είναι ο 1.2 Hybrid 136 e-DCS6 με τους 136 ίππους και 230 Nm, τον ηλεκτροκινητήρα των 22 ίππων και 51 Nm και την μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 0,45 kWh. To νέο 3008 Hybrid επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ., καταναλώνει 5,5 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 123 γρ./χλμ. CO2. Πιο πάνω τοποθετείται το Plug-in Hybrid με τη συνδυαστική απόδοση των 195 ίππων και 350 Nm. Ενσωματώνει βενζινοκινητήρα 1.6 Turbo 150 hp και 300 Nm και ηλεκτροκινητήρα με 125 hp και 300 Nm. H μπαταρία των 17,9 kWh ωφέλιμης χωρητικότητας εξασφαλίζει αυτονομία από 85 έως 102 χιλιόμετρα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης. Όσον αφορά τις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 7,8 δλ., με μεικτή κατανάλωση βενζίνης 0,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 19 γρ./χλμ.
Το νέο Peugeot Ε-3008 εφοδιάζεται με μοτέρ ισχύος 210 ίππων και 345 Nm και μπαταρία χωρητικότητας 73 kWh για μεικτή αυτονομία έως 524 χιλιόμετρα, με κατανάλωση 17,7 kWh/100 χλμ. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 8,7 δλ. H έκδοση Long Range διαθέτει κινητήρα με 230 άλογα (ίδια ροπή) και μεγαλύτερη μπαταρία 98 kWh για αυτονομία 680 χλμ. Στην κορυφή της γκάμας θα τοποθετηθεί η τετρακίνητη έκδοση Electric 320.