Όταν η Ford παρουσίασε τη Mustang Mach-E δέχτηκε ουκ ολίγη κριτική. Αναφορές που έκαναν λόγο για απόσχιση από την παράδοση, αρχή του τέλους για το αυθεντικό pony car, εγκατάλειψη αξιών και πολλά ακόμα, έκαναν το γύρο του διαδικτύου. Δεν ήταν και λίγο να εμφανίζεται μια Mustang όχι μόνο ηλεκτρική, αλλά κυρίως SUV.
Έναν μόλις χρόνο μετά το λανσάρισμά της, η Mach-E δικαιώνει τους διοικούντες το «Μπλε Οβάλ». Από την αρχή του έτους μέχρι και το Μάϊο, συναρμολογήθηκαν 27.816 μονάδες στη μονάδα παραγωγής, στο Μεξικό. Κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, στο εργοστάσιο Flat Rock του Μίσιγκαν, κατασκευάστηκαν 26.089 κουπέ και κάμπριο Mustang. Ένα ορόσημο στα χρονικά της Ford, που δείχνει την έμφαση της εταιρίας για στροφή στην ηλεκτροκίνηση και, ενδεχομένως, δίνει μια εικόνα από το εγγύς μέλλον. Προς το παρόν, όμως, οι απανταχού λάτρεις της Mustang της σωστής, της «ορθόδοξης», μπορούν να κοιμούνται ήσυχοι.
Η αύξηση στην παραγωγή της Mach-E οφείλεται εν πολλοίς στην έλλειψη μικροτσίπ, που μαστίζει το τελευταίο διάστημα το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Ford δίνει προτεραιότητα στην παραγωγική διαδικασία των νεότερων μοντέλων, όπως τα Bronco/Bronco Sport, F-150 και Mustang Mach-E, βάζοντας σε λίστα αναμονής τα παλαιότερα. Η κλασική ‘Stang βρίσκεται μαζί μας από το 2014, οπότε οι ανάγκες της για ημιαγωγούς μπαίνουν στην άκρη προς ώρας. Είναι χαρακτηριστικό πως η μονάδα παραγωγής στο Μίσιγκαν, δεν συναρμολόγησε ούτε μια Mustang τον περασμένο μήνα.
Η εικόνα των πωλήσεων, δε, μας καθησυχάζει ακόμα περισσότερο. Από την αρχή της χρονιάς έχουν πουληθεί 29.264 Mustang, σημειώνοντας αύξηση 1,5% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Την ίδια στιγμή, 10.510 Mach-E έχουν βρει αγοραστή. Όπως δηλώνει η Ford, καμιά ηλεκτρική Mustang δεν μένει σε αντιπροσωπεία για πάνω από 10 μέρες.