Η Ford έχει πάρει την απόφαση να διαθέτει μόνο ηλεκτρικά μοντέλα στην Ευρώπη, μέχρι το 2030. Με κατορθώματα σαν αυτό της Mustang Mach-E όμως, θα αρχίσουν να «ψήνονται» και οι Αμερικανοί για κάτι ανάλογο.
Ο Sergio Rodriguez είναι μεγάλος λάτρης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχοντας στο γκαράζ του και ένα Tesla Model X. Με τη Mach-E αποφάσισε να κάνει ένα διαπολιτειακό ταξίδι σχεδόν 4.000 χλμ., από τη Murietta της Καλιφόρνια μέχρι το Saint Marys, στη Τζόρτζια. Η απόσταση είναι 2.428 μίλια (3.907 χλμ.) και η μέγιστη αυτονομία της ηλεκτρικής Mustang 275 μίλια (435 χλμ.). Κάτι που σημαίνει πως οι φορτίσεις, θα έπεφταν βροχή. Θεωρητικά, αν ο Rodriguez κατάφερνε να οδηγήσει με τρόπο που θα έφτανε τη Mach-E στην καλύτερη αυτονομία, θα χρειάζονταν 9 στάσεις. Δεν διευκρινίζεται πόσες φορές σταμάτησε, παρά μόνο ο συνολικός χρόνος που πέρασε το αυτοκίνητο στους φορτιστές: 580 λεπτά, ή 9,8 ώρες. Αλλά ήταν κάτι που περίμενε.
Αυτό που του προξένησε τη μεγαλύτερη εντύπωση, ήταν το κόστος. Για όλες τις φορτίσεις που χρειάστηκε, το συνολικό κόστος ανήλθε στα 159,85 δολάρια (134,02 ευρώ). Συγκριτικά, ένα Ford Escape (το Kuga στις Η.Π.Α.) 1.5 EcoBoost 180 PS με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, ανακοινώνεται στα 8,3 λίτρα/100 χλμ. μέσης κατανάλωσης. Αν συνυπολογίσουμε τη μέση τιμή της βενζίνης εκεί (2,81 δολάρια το γαλόνι, 1 γαλόνι ισούται με 3,75 λίτρα), προκύπτει κόστος για την ίδια απόσταση περίπου στα 200 δολάρια (γύρω στα 167 ευρώ). Σημειωτέον, η αναλογία γαλονιού-λίτρου μας δίνει τιμή 0,75 δολάρια/0,63 ευρώ το λίτρο, για να κάνουμε την καταθλιπτική σύγκριση με εδώ.