Πάνω που η Dodge είπε ότι οι V8 μετράνε μέρες, έρχονται τα μαντάτα για εξέλιξη twinturbo εκδοχή του 7.3 V8 της Ford να μας αναπτερώσουν το ηθικό!
Σύμφωνα με το Ford Authority, το «Μπλε Οβάλ» εξετάζει το ενδεχόμενο τοποθέτησης διπλών τούρμπο στον Godzilla V8. To θηριώδες μοτέρ των 7.3 λίτρων προσφέρεται στα μοντέλα E-Series (βανάκια) και τα πολύ μεγάλα της F-Series (Super Duty, F-600, F-650/F-750). Η απόδοση κυμαίνεται από τα 300 άλογα και 576 Nm (στο E-Series Economy Tune), για να φτάσει στα 430 άλογα και τα 644 Nm στην κορυφαία έκδοση, που συναντάμε στο μηχανοστάσιο του F-250 Super Duty.
Η Ford προσφέρει τον Godzilla και μεμονωμένα, ως ανεξάρτητο ανταλλακτικό (crate engine η ξένη ορολογία, πλησιέστερα το «τροπέτο» στα ελληνικά), γνωρίζοντας μεγάλη επιτυχία από εταιρίες μετατροπών και βελτιώσεων. Σε τέτοιες περιπτώσεις, με τη μεσολάβηση μηχανικού υπερσυμπιεστή, η απόδοση ξεπερνά τους 700 ίππους και τα 800 Nm, δίχως καν να «ανοιχτεί» ο κινητήρας. Μπορούμε να βάλουμε με το μυαλό μας πού μπορεί να φτάσει το εν λόγω μοτέρ, μετά την προσθήκη δύο στροβιλοσυμπιέστων.
Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για απόδοση πάνω από 707 άλογα, όριο που ουσιαστικά θέτει ο κομπρεσοράτος Hemi 6.2 V8 του Ram TRX 1500. Οπότε ο προφανής στόχος της Ford, είναι να πάρει τα σκήπτρα για το ισχυρότερο pick up της Ιστορίας. Από εκεί και πέρα, έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε τι άλλες εφαρμογές θα μπορούσε να εξυπηρετήσει ένα σύνολο τέτοιου βεληνεκούς.