Η Brabus δεν είναι καθόλου άγνωστη με τη Mercedes-Maybach GLS, καθώς πέρσι είχε παρουσιάσει την 800. Φέτος ήρθε η στιγμή να κάνει 100 βήματα παραπάνω, φτάνοντας στους 900 ίππους!
Το «κορμί» του θηριώδους SUV βρίθει αεροδυναμικών και ανθρακονημάτινων προσθηκών, με τη μορφή splitter και ακροπτερυγίων στον εμπρός προφυλακτήρα, μαρσπιέ, προεκτάσεις στους θόλους των 24άρηδων Monoblock M Platinum Edition τροχών (τα «φρυδάκια» που φαίνονται) και μια εσάνς ψευδοδιαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα, που φιλοξενεί δυο τραπεζοειδείς απολήξεις στις άκρες του.
Αλλαγές έχουμε και στο εσωτερικό, όπου τα ανθρακονήματα και η Brabus Bi-Color Masterpiece διχρωμία των δερμάτινων επενδύσεων (μαύρο-μπεζ εδώ), μαζί με το διαμαντοειδές μοτίβο στις ραφές, δημιουργούν την τόσο απαραίτητη executive αίσθηση. Όταν μιλάμε για Brabus, όμως, αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο είναι το τί γίνεται κάτω από το καπό. Και η 900άρα από το Μπότροπ έχει πράγματα να μας πει.
Ο 4λιτρος V8 twinturbo έχει υπερκυβιστεί στα 4.5 λίτρα, υπερσυμπιεζόμενος από δυο μεγαλύτερες custom τουρμπίνες της Brabus. Μαζί τους, μεγαλύτερα intercooler, νέα ψυγεία λαδιού, ενισχυμένα πιστόνια και ανθρακονημάτινη πολλαπλή εισαγωγής, μετά δυο έξτρα ram air εκατέρωθεν της μάσκας για την ψύξη του μοτέρ. Η εξάτμιση είναι επίσης νέα και τιτανίου, ενώ δεν θα μπορούσε να λείπει η νέα ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης όλων των ανωτέρω. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα συγκλονιστικό νούμερο 900 ίππων στις 6.200 σ.α.λ. και 1.250 Nm ροπής από τις 2.900 σ.α.λ., που ωστόσο περιορίζονται στα 1.050 Nm για την προστασία της μετάδοσης! Αύξηση 100 ίππων και 300 Nm σε σχέση με τη Brabus 800, ενώ με την εργοστασιακή GLS δεν τίθεται η παραμικρή έννοια σύγκρισης (557 άλογα και 730 Nm).
Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 9 σχέσεων και το σύστημα 4MATIC, προσφέροντας επιδόσεις παλιότερου supercar στο SUV των 2,8 τόνων. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,2 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει μέχρι τα 320 χλμ./ώρα, πριν επέμβει ο ηλεκτρονικός περιοριστής.