Έχουν περάσει κιόλας δύο χρόνια, από τότε που η Mercedes παρουσίασε την Maybach GLS. Αν και εταιρεία προσανατολίζεται πλέον, όπως κάνει και η πλειοψηφία των αυτοκινητοβιομηχανιών, στο ηλεκτρικό της μέλλον, οι άνθρωποι της Brabus συνεχίζουν αδιάκοπα τη δουλειά, που τόσο καλά γνωρίζουν. Την ολική μεταμόρφωση ενός ακόμα ξεχωριστού μοντέλου της γερμανικής εταιρείας, που δεν είναι άλλο, από την Maybach GLS 600 4Matic.
Τις περισσότερες φορές οι φωτογραφίες μιλούν από μόνες τους. Παρ’ όλα αυτά, συνεπικουρώντας από τη μεριά μας, θα σας πούμε και δυο λογάκια. Η GLS έχει δεχθεί επιμελώς, εις είθισται, τη φροντίδα του δημοφιλούς οίκου βελτίωσης και έχει μετατρέψει με τα αεροδυναμικά της βοηθήματα από ανθρακονήματα την εξωτερική εμφάνιση σε ακόμη πιο εντυπωσιακή.
Πάνω στο αμάξωμα του θηριώδους SUV εντοπίζουμε splitters με εισαγωγές αέρα εμπρός, μαρσπιέδες και φρυδάκια (από ανθρακόνημα) στους θόλους στο πλάι, καθώς και διαχύτη που συνδυάζεται υπέροχα με αλλαγμένες εξατμίσεις στο πίσω μέρος. Όλα τα σήματα της Mercedes έχουν αντικατασταθεί με τα λογότυπα της Brabus, ενώ, ότι υπήρχε σε χρώμιο, έχει γίνει σκούρο γκρι για να ταιριάζει ομοιόμορφα με το μαύρο χρώμα του αυτοκινήτου.
Σωστή μετατροπή δίχως επέμβαση σε μοτέρ δεν υφίσταται. Επομένως, οι «μαέστροι» του είδους έχουν ανεβάσει, με συνοπτικές διαδικασίες, την ιπποδύναμη του V8 των 4 λίτρων από τους 557 ίππους στους 800. Η ροπή έχει αυξηθεί από τα 730 στα 950 Nm. Όπερ σημαίνει 4,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και τελική ταχύτητα 300 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη).
Η απίθανη Brabus 800 φοράει νέες ζάντες αλουμινίου 24 ιντσών, που ονομάζονται Monoblock M Platinum Edition. Το «σκοτεινό» SUV έχει χαμηλώσει κατά 25 χλστ., εξακολουθώντας να χρησιμοποιεί την εργοστασιακή αερανάρτηση. Στο εσωτερικό, υπάρχουν εκατοντάδες επιλογές customizing για τον τυχερό ιδιοκτήτη. Εξυπακούεται, πως η ποιότητα κατασκευής, αλλά και της εκάστοτε μετατροπής κινείται σε εξαιρετικά υψηλά επίπεδα.
Μόνο ένα πράγμα δεν έχουμε αναφέρουμε μέχρι στιγμής. Την «τσουχτερή» τιμή του συγκεκριμένου μοντέλου, που είναι στη Γερμανία 423.066 ευρώ και 22 λεπτά! Γιατί πάνω από όλα είμαστε… «τυπικοί».