Το Nissan Micra επανήλθε στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών χάτσμπακ εντελώς νέο και αμιγώς ηλεκτρικό στην έκτη γενιά του, βασιζόμενο στο επίσης ολοκαίνουργιο Renault 5. Αντίστοιχη συνεργασία υπήρξε και με το προγενέστερο Micra, το οποίο είχε συγγενικούς δεσμούς με το προηγούμενο Renault Clio, μεταξύ των οποίων κοινό στοιχείο ήταν και ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 dCi.

Σήμερα, Nissan Micra με τον 1.500άρη ντίζελ και χρονολογίας μεταξύ 2017-2019 υπάρχουν διαθέσιμα μεταχειρισμένα αρκετά και σε τιμές που ξεκινούν από τις 9.000 ευρώ, ενώ ένας μέσος όρος κυμαίνεται στις 11.000-12.000 ευρώ. Πληροφοριακά, το 2017 όταν ξεκίνησε το λανσάρισμά του, η τιμή της βασικής του έκδοσης ήταν από 15.190 ευρώ. Παράλληλα ήταν διαθέσιμα τα μηχανικά σύνολα βενζίνης 1.0 73 hp και 0.9 TCe 90 hp. Αργότερα έγιναν αλλαγές και προστέθηκε ο 1.0 turbo σε διάφορες εκδόσεις ισχύος (92, 100 και 117 PS), αλλά καταργήθηκε ο ντίζελ.
Στο βασικό του εξοπλισμό του Micra 1.5 dCi υπάρχουν τα απαραίτητα όπως είναι αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, 6 αερόσακοι, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, air condition, κεντρικό κλείδωμα θυρών, ηχοσύστημα, αισθητήρες φωτός κ.λπ. Στα κύρια πλεονεκτήματά του ανήκει ο γνωστός 1.500άρης dCi πετρελαιοκινητήρας με την ισχύ των 90 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και κυρίως, των 220 Nm. Η πλούσια ροπή εξασφαλίζει ένα αρκετά καλό τράβηγμα από χαμηλά, που κορυφώνεται στις 2.000 σ.α.λ. και πιο πάνω, βοηθώντας και στις προσπεράσεις. Παράλληλα, λόγω της πολύ καλής ηχομόνωσης, το μηχανικό αυτό σύνολο δεν κάνει αισθητή την ύπαρξή του στο θάλαμο των επιβατών. Η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες μεικτής οδήγησης βρίσκεται στα 5,4 λτ./100 χλμ. ενώ η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,9 δλ. Με εκπομπές CO2 92 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι 83 ευρώ.
Βασισμένο σε μια βελτιωμένη εκδοχή της πλατφόρμας V της Nissan, το προγενέστερο Micra παρότι είχε μεγαλώσει σημαντικά σε διαστάσεις (4 μ. μήκος) διατήρησε σε χαμηλά επίπεδα το βάρος του (1.082 κιλά), προς όφελος και των οδηγικών του χαρακτηριστικών. Σε συνδυασμό και με την σχετικά σφιχτή του ανάρτηση, το Micra 1.5 dCi παρουσιάζεται ευχάριστο, ιδιαίτερα ευκολοδήγητο και εύκολο στους ελιγμούς, με μικρές κλίσεις στις στροφές και πολύ καλό σε αίσθηση τιμόνι. Στο πεδίο της άνεσης, παρά τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση δεν θα ενοχλήσει κατά το πέρασμα από ανωμαλίες, ωστόσο οι πιο μεγάλες ζάντες (π.χ. των 17 ιντσών) κάνουν πιο αισθητές τις λακκούβες και ιδίως τις πιο έντονες.








































