Η τεχνολογία κυριαρχεί στα νέα αυτοκίνητα. Σε πολλές περιπτώσεις υπερβολικά, προκαλώντας δυσκολίες στη χρήση τους. Οθόνες επί οθονών, συστήματα και βάλε συστήματα, ηλεκτρονικά. Σύμφωνα με τη Dacia, ωστόσο, δεν θέλουν όλοι το αυτοκίνητό τους να θυμίζει αεροπλάνο.
Ο CEO της γαλλο-ρουμανικής φίρμας, Denis Le Vot, υπογράμμισε τη διαφορετική στάση που κρατάει η εταιρία του, η οποία την καθιστά μια μοναδική περίπτωση στην αγορά: «Υπάρχουν 420 εκατ. άνθρωποι στην Ευρώπη, και δεν είναι όλοι γκατζετάκιδες. Δεν θέλουν όλοι τεράστιες οθόνες και περίπλοκη τεχνολογία. Δείτε το Bigster. Έχει τις οθόνες του, αλλά διατηρεί κουμπιά για τον έλεγχο των περισσότερων λειτουργιών. Δεν έχω κάτι εναντίον των εταιριών που προσφέρουν φουλ τεχνολογία και οθόνες, αλλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι ένα ποσοστό αγοραστών δεν τα θέλουν – κι αυτό το ποσοστό, διαρκώς αυξάνεται». Στη συνέχεια, δε, ο Le Vot καταπιάστηκε με ίσως το μεγαλύτερο ζήτημα που προκύπτει από την τεχνολογική/εξοπλιστική υπερφόρτωση των νέων αυτοκινήτων: αυτό της τιμής.
«Αν κοιτάξουμε τις τιμές στα C-SUV πριν 5 χρόνια, θα δούμε ότι ξεκινούσαν κάτω από τις 30.000 ευρώ. Σήμερα δεν βρίσκεις μοντέλο της κατηγορίας κάτω από 35.000 ευρώ. Μπορεί να αρέσει στους αγοραστές η τεχνολογία, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Πριν 5 χρόνια αγόραζες μικρομεσαίο SUV με 28.500 ευρώ. Σήμερα το ίδιο αυτοκίνητο, επειδή είναι φορτωμένο με οθόνες, gadget και λοιπά στοιχεία εξοπλισμού, φτάνει να κοστίζει 36.000 ευρώ. Από τις 29.000 στις 36.000 μέσα σε 5 χρόνια! Ποιος έχει δει ανάλογη αύξηση στο μισθό, ώστε να ανταπεξέλθει;» αναρωτιέται ο Γάλλος πρόεδρος της Dacia, επισημαίνοντας πως για αυτό ακριβώς το value for money τα Duster και Sandero είναι τρομερά επιτυχημένα.