Τα SUV έχουν κυριαρχήσει στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων, αφού κατέχουν σχεδόν τα 2/3 των πωλήσεων. Μόνο τα μικρά χάτσμπακ έχουν κρατηθεί ψηλά από όλες τις άλλες κατηγορίες, όμως και αυτά χάνουν σιγά – σιγά έδαφος, αφού δε λείπουν μοντέλα που καταργούνται και δεν αντικαθίστανται ποτέ ή τουλάχιστον άμεσα. Οι εταιρείες από την πλευρά τους βλέπουν την ολοένα αυξανόμενη ζήτηση των πελατών προς τα πιο ψηλά αμάξια και δεν σταματούν να παρουσιάζουν νέα μοντέλα ή να ανανεώνουν τα υπάρχοντα.
Ένα από τα σχετικά πιο πρόσφατα και ενδιαφέροντα λανσαρίσματα στα B-SUV είναι αυτό του Puma facelift με τις σημαντικές αναβαθμίσεις. Πρόκειται για το best-seller μοντέλο στην πλούσια και εξηλεκτρισμένη γκάμα επιβατικών οχημάτων της Ford, το οποίο μπορεί να αποκτηθεί εύκολα και γρήγορα, με τους πλέον προνομιακούς όρους και νέα, ακόμα πιο προσιτή τιμή που ξεκινά από το ποσό των 23.647 ευρώ. Ταυτόχρονα, η πλούσια γκάμα του νέου Ford Puma προσφέρει τώρα εκδόσεις για εταιρικούς πελάτες που εξασφαλίζουν μηδενικό φόρο για τον τελικό χρήστη, σε συνδυασμό με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Σημείο αναφοράς είναι και η 8ετής εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect που συνοδεύει όλες τις εκδόσεις του νέου Ford Puma. Την απόκτηση του Ford Puma πλαισιώσουν τα εξόχως ανταγωνιστικά προγράμματα χρηματοδότησης της Ford Finance με τους πλέον ευνοϊκούς όρους, όπως χαμηλό επιτόκιο 3,99%.
Το νέο Ford Puma έχει μια επιλογή αποδοτικών κινητήρων με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Όλοι οι EcoBoost Hybrid ενσωματώνουν μια μίζα/γεννήτρια με κίνηση μέσω ιμάντα (BISG) στη θέση του στάνταρ εναλλάκτη, που επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας κατά την πέδηση και την οδήγηση για τη φόρτιση μιας αερόψυκτης μπαταρίας ιόντων λιθίου 48 Volt. Ο πολυβραβευμένος για τις κορυφαίες τεχνολογίες του 3κύλινδρος 1.0 λτ. EcoBoost Hybrid είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με μέγιστη ισχύ 125 PS και 155 PS, σε συνδυασμό και με το προηγμένο 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Powershift διπλού συμπλέκτη. Ανέκαθεν το Ford Puma φημίζονταν για το οδηγοκεντρικό DNA του. Διαθέτοντας ένα πολύ καλό σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης και μια ανάρτηση με ιδανική ρύθμιση, το νέο μικρό «αιλουροειδές» είναι και πολύ ευχάριστο στην οδήγηση. Την ίδια στιγμή παρέχει στον οδηγό τη δυνατότητα παραμετροποίησης της απόδοσης μέσω επιλέξιμων προφίλ οδήγησης (Drive Modes) που ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.
Στην ποιοτική και αναβαθμισμένη σε σχεδίαση καμπίνα του νέου Ford Puma τις εντυπώσεις κερδίζουν οι προηγμένες ψηφιακές οθόνες. Όλες οι εκδόσεις του περιλαμβάνουν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,8 ιντσών με δυνατότητα προσαρμογής όσον αφορά την απεικόνιση των ενδείξεων. Ένα ακόμα highlight είναι η κεντρική οθόνη αφής των 12 ιντσών που είναι τοποθετημένη ψηλά στην κεντρική κονσόλα και δίνει την αίσθηση ότι «αιωρείται». Ενσωματώνει τα χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού και τη θέρμανση των καθισμάτων (στις εκδόσεις που είναι διαθέσιμη), μειώνοντας στο ελάχιστο τον αριθμό των φυσικών διακοπτών στην κεντρική κονσόλα και απλοποιώντας την εμπειρία χρήστη. Συν τοις άλλοις διαθέτει διπλάσια υπολογιστική ισχύ σε σύγκριση με την απερχόμενη, με αποτέλεσμα το νέο SYNC 4 να είναι ταχύτερο και να μπορεί να χρησιμοποιεί ένα πολύπλοκο αλγόριθμο μηχανικής μάθησης για να μαθαίνει από τις εντολές του οδηγού με την πάροδο του χρόνου. Παράλληλα, προσφέρει σε όλους απρόσκοπτη συνδεσιμότητα μέσω ενός μόντεμ 5G.
Εκτός από την ασυναγώνιστη συνδεσιμότητα και την ανανεωμένη σχεδίαση, το νέο Ford Puma προτάσσει τώρα ένα ακόμη πιο εκλεπτυσμένο και ανθρωποκεντρικό εσωτερικό με αρκετούς χώρους και κορυφαία πρακτικότητα. Ο ευέλικτος και καινοτόμος χώρος φόρτωσης του νέου Ford Puma χρησιμοποιεί το Mega Box για επιπλέον 80 λίτρα στο δάπεδο του χώρου αποσκευών, κάτι που σημαίνει ότι αντικείμενα ύψους έως και περίπου 115 εκ. μπορούν να αποθηκευτούν όρθια. Με το Mega Box το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 456 λίτρα με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους, ενώ με την πλήρη αναδίπλωσή τους η μέγιστη χωρητικότητα φτάνει τα 1.216 λίτρα.