Τα ηλεκτρικά supercars/hypercars πάνε κι έρχονται. Όποτε ακούμε ή διαβάζουμε για διάδοχο υπάρχοντος βενζινοκίνητου, τρέμει η ψυχή μας μην αντικατασταθεί από ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες. Με την υπόθεση Aventador-Revuelto τη γλιτώσαμε φθηνά, μέσω της plug-in υβριδικής οδού. Ευτυχώς τα ίδια πλάνα καταστρώνουν οι Ιταλοί και για τη διάδοχο της Huracan, η οποία όχι μόνο θα παραμείνει πιστή στην αμόλυβδη βενζίνη αλλά θα είναι και πολύ ισχυρότερη!
Μπορεί να μην το κάνει με το ίδιο, ατμοσφαιρικό στυλ όπως η Revuelto, αλλά και μόνο το γεγονός πως αποτρέπεται μια πλήρως ηλεκτρική μεταστροφή, συνιστά μεγάλη παρηγοριά. Η διάδοχος της Huracan, που προς το παρόν τιτλοφορείται εσωτερικά ως LB63x -και στα πολύ πετυχημένα renderings του carwow ως «Temerario», είναι πολύ πιθανό να κινείται από ένα plug-in υβριδικό σύνολο αποτελούμενο από ένα twinturbo V8 και τουλάχιστον έναν ηλεκτροκινητήρα. Το ίδιο σύστημα, δηλαδή, που θα δίνει ρυθμό και στην επόμενη Urus. Ηλεκτρικές αποχρώσεις πάντως θα έχουμε στη σχεδίαση, καθώς η Lanzador θα επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τις γραμμές της βασικής κεντρομήχανης Lambo.
Κάτω από το δεδομένα αεροδυναμικό, αιχμηρό και επιθετικό σχήμα, εξίσου αναμενόμενα θα πρέπει να περιμένουμε τεράστια αύξηση στην ισχύ. Η Ferrari 296 GTB, που αποτελεί το αντίπαλο PHEV δέος, παράγει 830 ίππους από το συνδυασμό 2.9 V6 twinturbo-ηλεκτροκινητήρα. Συνεπώς για να είναι ανταγωνιστική, η επόμενη Huracan θα πρέπει να δίνει στον οδηγό της τουλάχιστον 800 άλογα, με τον στόχο των 850 να προσφέρει την απαραίτητη ανωτερότητα στο στάτους εν συγκρίσει με το Μαρανέλο. Η επίσης plug-in hybrid McLaren Artura βρίσκεται αρκετά πιο πίσω, στα 680 άλογα, ενώ και αυτή παντρεύει διτούρμπινο V6 με ηλεκτρικό ρεύμα. Άρα η V8 διάταξη θα παρέχει στη νέα Lamborghini και εμπορικό πλεονέκτημα, πέρα από χειροπιαστό και ηχητικό.
Προς το τέλος του δεύτερου μισού φέτος – αρχές του 2025 την περιμένουμε, ενώ το 2028 αναμένεται η ηλεκτρική Lanzador.