To νέο R5 δεν μπορούσε να περιμένει μέχρι το επίσημο ντεμπούτο που προγραμματίζει η Renault, στους πρώτους μήνες του 2024. Διαρροές από πατέντες των Γάλλων μας το φανερώνουν μια ώρα αρχύτερα, σε ένα εξαιρετικά καλοσχεδιασμένο ρετρό παρουσιαστικό που προσαρμόζει τα 80’s στο σήμερα.
Η τελική μορφή του σύγχρονου 5αριού χαρακτηρίζεται από μια τρομερά επιτυχημένη παραλλαγή των φωτιστικών σωμάτων του αρχέγονου, τόσο εμπρός όσο και πίσω, ενώ παράλληλα μεταφέρεται και η σήμα-κατατεθέν διαμόρφωση του εμπρός μέρους υπό γωνία. Τα πίσω φανάρια δεν θα μπορούσαν παρά να είναι κάθετα, ενώ στο καπό παρατηρούμε ένα κενό πάνω αριστερά (δεξιά όπως βλέπουμε) – εκεί που στο πρώτο R5 δηλαδή, βρίσκαμε έναν αεραγωγό. Στο καινούργιο θα πάρει τη θέση του μια οθόνη, που φιλοξενεί ένα φωτιζόμενο «5» στο καπό και λειτουργεί παράλληλα ως ένδειξη για το ποσοστό ενέργειας στη μπαταρία. Όπως βλέπουμε στις πίσω πόρτες, οι χειρολαβές είναι τεχνηέντως ενσωματωμένες στο πλαίσιο των παραθύρων, ενώ το άνω μέρος του (του πλαισίου, και γύρω-γύρω στην οροφή) «ζωγραφίζεται» από ένα κόκκινο σιρίτι.
Από πλευράς μηχανικών μερών, το γαλλικό supermini πατάει στη νέα πλατφόρμα CMF-BEV και εξοπλίζεται με μονό ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο μπροστινό μέρος, που ζυγίζει 20 κιλά λιγότερο από τη μονάδα του Megane E-Tech. Όσον αφορά την αναμενόμενη ισχύ, υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις. Από τη μία, ορισμένες πλευρές υποστηρίζουν ότι θα παράγει 136 PS. Από την άλλη, υπάρχει η αίσθηση ότι θα κυκλοφορήσει σε δύο παραλλαγές 125 PS και 150 PS. Η μπαταρία 4 συστοιχιών θα είναι μικρότερη σε μέγεθος και 15 κιλά ελαφρύτερη από τη μπαταρία 12 συστοιχιών που χρησιμοποιείται στο Renault Zoe, ενώ θα είναι και φθηνότερη στην κατασκευή. Τα γαλλικά ΜΜΕ αναφέρουν ότι το R5 θα προσφέρεται με δύο χωρητικότητες μπαταριών 42 kWh και 52 kWh, με την τελευταία να προσφέρει αυτονομία έως και 420 χιλιόμετρα.
Η πρεμιέρα του νέου R5 είναι προγραμματισμένη για τις 26 Φλεβάρη, με στόχο η τιμή εκκίνησης να μην ξεπερνά τις 25.000 ευρώ.