Παρανάλωμα του πυρός έγινε μια McLaren Artura στην Αγγλία, κατά τη διάρκεια μάλιστα test drive. Το plug-in υβριδικό GT δεν πρόλαβε καν να απομακρυνθεί από την αντιπροσωπεία, καθώς η πυρκαγιά εκδηλώθηκε μόλις 1,5 χιλιόμετρο μακριά από το κατάστημα.
Το περιστατικό σημειώθηκε στο Λιντς, όταν η Artura εντελώς ξαφνικά τυλίχτηκε στις φλόγες. Ευτυχώς ο υποψήφιος αγοραστής και ο πωλητής αντελήφθησαν γρήγορα τους καπνούς, σταθμεύοντας και εγκαταλείποντας τάχιστα τη μαύρη McLaren. Η πυρκαγιά, που ξεκίνησε από το μηχανοστάσιο, δεν άργησε να επεκταθεί και εν τέλει να «καταπιεί» ολόκληρη το αυτοκίνητο, καταστρέφοντάς το ολοσχερώς. Οι πυροσβέστες χρειάστηκαν πάνω από 40 λεπτά για να θέσουν τις φλόγες υπό έλεγχο, με τα αίτια της καταστροφής να «φωτογραφίζουν» όχι τη μπαταρία (7,4 kWh εν προκειμένω), όπως θα περίμενε κανείς σε ένα PHEV, αλλά κάποιες βίδες!
Στα τέλη του προηγούμενου έτους η McLaren είχε εξαναγκαστεί σε ανάκληση 164 Artura, όταν το NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) εντόπισε βίδες του κυκλώματος καυσίμου, που μπορούσαν να ξεσφίξουν και να οδηγήσουν σε διαρροή βενζίνης στο μηχανοστάσιο. Σύμφωνα με τα δεδομένα των Αμερικανών οι βίδες υπήρχε πιθανότητα να είχαν σφιχτεί με λιγότερη από την απαραίτητη δύναμη, οδηγώντας σε ορατό κίνδυνο πρόκλησης αλυσίδας γεγονότων και τελικά πρόκλησης πυρκαγιάς. Από τη στιγμή που η εν λόγω Artura δεν ήταν της αμερικανικής αγοράς, δεν πέρασε ποτέ από ανάκληση. Κάτι που σημαίνει πως δεν αποκλείεται οι Βρετανοί να αναγκαστούν σε νέο πρόγραμμα, αυτή τη φορά επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Να θυμίσουμε πως το plug-in υβριδικό supercar συνδυάζει έναν 3.0 V6 twinturbo 580 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 100 ίππων, για συνολικά 680 άλογα και δυνατότητα κίνησης μόνο με το ρεύμα έως 30 χλμ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,0 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 330 χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση να ανακοινώνεται στα 4,7 λίτρα/100 χλμ.! Συν τοις άλλοις, η Artura δεν έχει όπισθεν – οπισθοπορείες πραγματοποιούνται αποκλειστικά με το ηλεκτρικό μοτέρ.