To Lexus LFA είναι ένα από τα πιο συλλεκτικά αυτοκίνητα της τελευταίας 20ετίας. Κυκλοφόρησε σε περιορισμένο αριθμό 500 αντιτύπων, σε μια στιγμή «τρέλας» των Toyota-Yamaha που δημιούργησαν μια ατμοσφαιρική μηχανή απόλαυσης 9.500 σ.α.λ.
Αναμενόμενα, οι τιμές που πιάνει ένα τέτοιο αυτοκίνητο όταν βγαίνει στην αγορά των μεταχειρισμένων είναι δυσθεώρητες. Ειδικά όταν το μοτέρ δεν έχει καν στρωθεί και το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα στην αντιπροσωπεία! Το Whitest White που βλέπουμε είναι μοντέλο του 2011 και αγοράστηκε ολοκαίνουργιο, αλλά σχεδόν ποτέ δεν έβλεπε οδηγό στο τιμόνι του. Τον περισσότερο καιρό τον έχει περάσει σε κλιματιζόμενο γκαράζ, έχοντας καταγράψει μόλις 76 χλμ. στο κοντέρ! Ούτε τις ζελατίνες δεν έχει βγάλει ο ιδιοκτήτης, προφανώς για να διατηρήσει το ιαπωνικό supercar σε κατάσταση βιτρίνας απολύτως πειστικά και κυριολεκτικά.
Ο υστερικός V10 των 4.8 λίτρων αποδίδει 560 ίππους στις 8.700 σ.α.λ. και 480 Nm στις 6.800 σ.α.λ., συνεργαζόμενος με 6άρι ημιαυτόματο κιβώτιο και επιταχύνοντας το ιαπωνικό supercar στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 3,6 δλ., μη σταματώντας πριν τα 326 χλμ./ώρα τελικής.
Πέρα από τον κινητήρα και τα ελάχιστα χλμ. στο κοντέρ, το συγκεκριμένο LFA έχει ένα ακόμα ατού σπανιότητας. Πρόκειται για 1 από τα μόλις 27 Whitest White που εισήχθησαν στις Η.Π.Α., τη στιγμή που όλα κι όλα 200 πέρασαν από τα τελωνεία της Αμερικής. Κατά συνέπεια, οι λαβές που έχει ο πωλητής για εκτίναξη της τιμής είναι εξόχως δυνατές. Οι εκτιμήσεις θέλουν την τιμή στην ολοκλήρωση της δημοπρασίας να κλείνει μεταξύ 700 και 900 χιλιάδων δολαρίων, που ισοδυναμούν με 622.300 και 800.100 ευρώ.