Με πολύ λίγα λεφτά της τάξεως των 4.000-5.000 ευρώ οι επιλογές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που να μην είναι παμπάλαια, να χωράνε μια τετραμελή οικογένεια και να είναι αξιόπιστα, δεν είναι και τόσες πολλές. Σίγουρα απαιτείται μια πολύ καλή έρευνα αγοράς και ώρες ψαξίματος έως ότου βρεθεί το κατάλληλο μοντέλο. Εμείς βρήκαμε ένα τέτοιο που ήταν δημοφιλές στην Ελλάδα και τώρα προσφέρεται για λίγα λεφτά. Πρόκειται για το 3ης γενιάς Accent, το οποίο λανσαρίστηκε το 2006 και σταμάτησε να παράγεται το 2012. Έκτοτε έπαψε να διατίθεται Accent στην Ευρώπη, όχι όμως και σε άλλες χώρες, ενώ πρόσφατα παρουσιάστηκε η 6η και εντυπωσιακότερη γενιά του.
Τώρα σε αγγελίες μπορεί να βρει κανείς μεταχειρισμένα Hyundai Accent τρίτης γενιάς σε τιμές που κυμαίνονται γύρω στις 4.000-5.000 ευρώ. Λίγα λεφτά που τα αξίζει και είναι σε θέση να εξυπηρετήσει όσους με ελάχιστα χρήματα θέλουν ένα τιμιότατο οικογενειακό μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Το μικρό σεντάν αμάξωμά του έχει μήκος 4.280 χιλιοστά και εμφανίζει ήπιων τόνων αισθητική. Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό του, όπου τα σκληρά πλαστικά στο ταμπλό και στις πόρτες εμφανίζουν στιβαρή συναρμογή και αντέχουν με το πέρασμα του χρόνου. Από πλευράς χώρων, στο πίσω κάθισμα του Accent θα χωρέσουν δύο ενήλικα άτομα χωρίς να στριμωχτούν. Μειονέκτημα αποτελούν τα σκληρά καθίσματα με τη μέτρια πλευρική στήριξη. Επαρκές με τη σειρά του είναι και το πορτ μπαγκάζ με τη χωρητικότητα των 390 λίτρων, ωστόσο το άνοιγμά του είναι κατά πολύ μικρότερο (όπως σε όλα τα σεντάν), έναντι ενός 5θυρου ή SUV.
Το τελευταίο διαθέσιμο Hyundai Accent πωλούνταν στην Ελλάδα με τον αποδοτικό 1.400άρη κινητήρα ισχύος 95 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 125 Nm στις 4.700 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο εμφανίζει αρκετά καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και χαρίζει σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 12,3 δλ.). Λογική είναι η κατανάλωσή του, μιας και σε ρεαλιστικές συνθήκες καίει κοντά στα 7,6 λτ./100 χλμ.
Στο δρόμο, ο οδηγός του Hyundai Accent εξυπηρετείται αμέσως από την φιλικότητά του στην οδήγηση και την ευελιξία του. Άλλωστε με τα τωρινά δεδομένα το μήκος του είναι όσο ενός μικρού SUV. Οι αναρτήσεις του εξασφαλίζουν καλή άνεση και σταθερότητα, με λογικές κλίσεις και ικανοποιητικά περιθώρια πρόσφυσης στις στροφές. Το τιμόνι του παρέχει καλή αμεσότητα αλλά είναι αρκετά ελαφρύ σε αίσθηση, ενώ τα δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς είναι αρκετά για το ελαφρύ αμάξωμα των 1.058 κιλών.