Όταν η βάση είναι μια από τις ισχυρότερες Mercedes παραγωγής όλων των εποχών, τότε τα αποτελέσματα της βελτίωσης μπορούν να είναι μόνο συγκλονιστικά. H Renntech κατέχει χρόνια τώρα το «άθλημα», καταφέρνοντας να γίνει ο πρώτος βελτιωτής που σπάει το φράγμα των 1.000 ίππων με την GT63 S.
Η δεύτερη ισχυρότερη GT 4Door Coupe αποκτά το πακέτο RIIIX, που συνδυάζει αεροδυναμικές και μηχανικές αναβαθμίσεις. Στο πρώτο σκέλος οι διαφορές από την εργοστασιακή είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς. Ανθρακονημάτινο αεροδυναμικό πακέτο (spiltter και ακροπτερύγια μπροστά, ποδιές, μεγαλύτερος διαχύτης και αεροτομή πίσω) προς αύξηση της παραγόμενης κάθετης δύναμης, συνοδευόμενο από carbon καπό και μια τετράδα νέες ζάντες (21 ιντσών μπροστά, 22 πίσω). Τα αυτοκόλλητα σε καπό, οροφή και φτερά ενισχύουν το tuning παρουσιαστικό της Γερμανίδας, δείχνοντας παράλληλα ότι κάτω από το αμάξωμα γίνεται καλή δουλίτσα.
Εδώ δεν έχουμε το plug-in υβριδικό σύνολο της GT63 S E Performance, αλλά μόνο τον 4.0 V8 twinturbo. Ούτως ή άλλως, και στην E Performance μόνο ο βενζινοκινητήρας βελτιώνεται, όπως απέδειξε πρόσφατα η Brabus. Η Renntech ωστόσο τον έφτασε σε τέτοια επίπεδα ισχύος, που μέχρι τώρα είχαμε δει να πλησιάζουν μόνο «φτιαγμένες» AMG GT Black Series. Ο διτούρμπινος V8 αποκτά μεγαλύτερους υπερτροφοδότες και intercooler, νέα εξάτμιση, ανθρακονημάτινη πολλαπλή εισαγωγής και νέα ECU, για ένα τελικό αποτέλεσμα που διαμορφώνει τα νούμερα δύναμης σε απίστευτα ψηφία: 1.200 άλογα και 1.256 Nm ροπής, τη στιγμή που εργοστασιακά βρίσκεται στους 639 ίππους και τα 900 Nm!
Με σχεδόν τα διπλά άλογα από την κανονική GT63 S, αυτή της Renntech αναμενόμενα κάνει τα χρονόμετρα να δακρύζουν. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε μόλις 2,44 δλ. και τα πρώτα 160 χλμ./ώρα εντός 5,5 δλ., ενώ ολοκληρώνει το 400άρι σε 9,9 δλ. και ταχύτητα εξόδου 223,69 χλμ./ώρα! Βέβαια τόση έξτρα ισχύς και αεροδυναμική προσήλωση κοστίζουν. Μόνο το πακέτο του Αμερικανού tuner, χωρίς το αυτοκίνητο-δότη, κοστολογείται στις 88.734 ευρώ!