Οι Έλληνες έχουμε μεγάλη αγάπη, αλλά και μια δεδομένη εικόνα, για το Hyundai Accent. Το κορεατικό μεσαίο λατρεύτηκε στη χώρα μας, πούλησε λυσσαλέα, έκανε τέτοιες εισπράξεις ώστε βοήθησε παγκοσμίως τα ταμεία της εταιρίας, όμως ποτέ δεν απέβαλε τον χαρακτήρα του οικονομικού και αδιάφορου σχεδιαστικά (και οδηγικά) αυτοκινήτου. Αυτά σχεδόν μια 15ετία πριν, έως το 2010 δηλαδή, όταν σταμάτησε η παραγωγή της τρίτης γενιάς.
Το Accent ετοιμάζεται να εισέλθει αισίως στην πέμπτη εκδοχή του, συνεχίζοντας κανονικά την εμπορική του πορεία σε αγορές όπως της Κίνας, της Ινδονησίας και της Κορέας. Το ολοκαίνουργιο μοντέλο απαθανατίστηκε πριν το επίσημο ντεμπούτο, χωρίς ίχνος καμουφλάζ, και προκαλεί ευχάριστο σοκ με την εμφάνισή του. Οι γραμμές του νέου Kona, με τα ενιαία LED ημέρας μπροστά και το αιχμηρό μοτίβο στους προφυλακτήρες, χαρίζει έναν πρωτόγνωρο δυναμισμό στο Accent, o oποίος εντείνεται από τη ρευστή «υφή» του αμαξώματος – ιδίως στις πίσω πόρτες και τη σύνδεσή τους με τα φτερά, που θυμίζει Tucson.
Στο πίσω μέρος συναντάμε φανάρια «α λα μπούμερανγκ» με μια λωρίδα LED ανάμεσά τους, όπως ακριβώς στα Elantra και Sonata. Δυο μοντέλα στα οποία το Accent (ή Verna σε κάποιες αγορές) είναι πιο κοντά και από πλευράς διαστάσεων (ειδικά στο Elantra). Στοιχεία ακόμα δεν ανακοινώνονται, όμως φαίνεται με το μάτι πόσο έχει αυξηθεί το μέγεθος του μικρομεσαίου σεντάν της Hyundai. Εικόνα από το εσωτερικό δεν δημοσιεύεται ακόμα, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων (τουλάχιστον στις πλουσιότερες εκδόσεις) και οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων.
Κάτω από το καπό έχουμε δυο επιλογές στα 1.5 λίτρα, μια ατμοσφαιρική και μια υπερτροφοδοτούμενη. Η πρώτη απαρτίζεται από τον 1.5 MPi των 115 ίππων, ενώ η δεύτερη από τον 1.5 T-GDi των 160 ίππων. Αμφότερες συνδυάζονται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και αυτόματη μετάδοση, η οποία στο ατμοσφαιρικό Accent έχει τη μορφή συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης και στο τούρμπο 7τάχυτου διπλού συμπλέκτη DCT.