Το e-208 έχει εξελιχθεί σε εξαιρετική εμπορική επιτυχία για την Peugeot, καθώς αποτελεί το πιο καλοπουλημένο μικρό EV (B segment) στην Ευρώπη και τον πρωταθλητή των ηλεκτρικών πωλήσεων στη Γαλλία, ανεξαρτήτου κατηγορίας. Από το 2019, που παρουσιάστηκε, έχουν κατασκευαστεί περίπου 110.000 μονάδες, περνώντας στα τέλη του 2021 από μια αναβάθμιση αυτονομίας. Τώρα, ωστόσο, ήρθε η ώρα να ανέβει ολικά επίπεδο, αποκτώντας ακόμα μεγαλύτερα διαστήματα κίνησης μεταξύ των φορτίσεων και περισσότερη ισχύ.
To ηλεκτρικό 208 αποκτά το σύστημα κίνησης του αντίστοιχου 308 και βλέπει την ισχύ του να αυξάνεται κατά 20 ίππους. Οι εμπρός τροχοί παραλαμβάνουν πλέον 156 ίππους, με τη ροπή να παραμένει στα 260 Nm, αμφότερα διαθέσιμα στο παραμικρό πάτημα του γκαζιού. Η μπαταρία αντικαθίσταται με μια νέα, πιο αποδοτική και ελαφρώς μεγαλύτερης χωρητικότητας, που πλέον φτάνει τις 51 kWh (από 50 kWh, 48,1 kWh αξιοποιήσιμα) και επωφελείται της τεχνολογίας 400 Volt. Όλα τα ανωτέρω οδηγούν σε μείωση της κατανάλωσης κατά 15%, σε μια μέση τιμή που ορίζεται στις 12 kWh/100 χλμ. Ακόμα μεγαλύτερο το όφελος στην αυτονομία, που φτάνει το 17,65% και οριοθετεί τη μέγιστη τιμή της στα 400 χλμ., από 362 χλμ. που ήταν μέχρι πρότινος!
Μια αντλία θερμότητας φροντίζει για τη βέλτιστη τροφοδοσία ενέργειας του συστήματος κλιματισμού, προκειμένου να μην υπάρχουν απώλειες και υπερκατανάλωση. Ένας αισθητήρας υγρασίας στην κορυφή του παρμπρίζ μεταφέρει δεδομένα στην ηλεκτρονική μονάδα, επιτρέποντας την καλύτερη ανακύκλωση του αέρα στο εσωτερικό και την ιδεατή κατανάλωση από τη μπαταρία, όταν λειτουργεί ο κλιματισμός. Η σωστή διαχείριση της μπαταρίας προσφέρει έως 40 χλμ. περισσότερα στον αστικό κύκλο, ακόμα και σε θερμοκρασίες που αγγίζουν τους 0 βαθμούς Κελσίου!
To νέο e-208 συνοδεύεται από δυο επιλογές on board φορτιστών: τον στάνταρ μονοφασικό των 7,4 kW και τον προαιρετικό τριφασικό, που ανεβαίνει στα 11 kW. To ηλεκτρικό σουπερμίνι της Peugeot επίσης υποστηρίζει σύνδεση με ταχυφορτιστές, αυξάνοντας το ποσοστό φόρτισης από το 20% στο 80% μέσα σε μόλις 25 λεπτά όταν συνδεθεί με παροχή 100 kW. Οι επιλογές Eco, Normal και Sport παραμένουν στα προγράμματα οδήγησης, αυξάνοντας αντίστοιχα την αυτονομία ή τις επιδόσεις, την ώρα που το Brake μεγιστοποιεί την ανάκτηση ενέργειας και επιτρέπει το φρενάρισμα με το άφημα του γκαζιού.
Στις αρχές του 2023, τέλος, αναμένουμε το λανσάρισμα του αναβαθμισμένου e-208.