Η Prodrive το είχε πει μερικές ημέρες πριν και σήμερα το κάνει πράξη, «ρίχνοντας τα τσιμέντα» του αυτοκινητικού χώρου και αναβιώνοντας έναν από τους μεγαλύτερους θρύλους των rally replicas. Το Subaru Impreza 22B είναι και πάλι εδώ, σε ολοκαίνουργια και απίστευτα ακριβή εκτέλεση!
Η βρετανική εταιρία που προετοίμαζε τα αγωνιστικά Impreza στα 90’s και 00’s, κατακτώντας νίκες και πρωταθλήματα, ετοιμάζει μια περιορισμένη σειρά από restomodded Impreza. Το P25, όπως ονομάζεται, θα αποτίνει φόρο τιμής στην πρώτη νίκη του Impreza στο WRC (που σημειώθηκε πριν 25 χρόνια), αντλώντας έμπνευση από ένα άλλο σημαδιακό Subaru: το αμίμητο 22B! Για τις σχεδιαστικές ομοιότητες δεν χρειάζεται η παραμικρή αναφορά, πέρα από την παραπομπή στις φωτογραφίες. Το P25 δεν μοιάζει απλά: είναι το 22B – αλλά με ανθρακονημάτινο αμάξωμα κι ένα monocoque σασί από κάτω, να χαρίζουν στο αυτοκίνητο χαρακτήρα καθαρόαιμης αγωνιστικής κατασκευής και βάρος κάτω από 1.200 κιλά!
Το αυτό ισχύει για τον συνδυασμό κινητήρα-μετάδοσης, που τιμά την παράδοση των «Πλειάδων». Το παραδοσιακό σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive συνεργάζεται με έναν 2.5άρη τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο boxer, απόδοσης άνω των 400 ίππων και 600 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται στους τροχούς μέσω 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου, με χρόνο αλλαγών μόλις 80 milliseconds, παραπέμποντας με τη σειρά του στο Impreza WRC. Οι επιδόσεις αναμένονται κάτι παραπάνω από καταιγιστικές, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 3,5 δλ., χάρις και στο launch control προδιαγραφών WRC (!), και την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 270 χλμ./ώρα. Φυσικά η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη, ενώ και οι 19άρηδες τροχοί μπορούν να αντικατασταθούν με μικρότερους 17 ιντσών (και τα ανάλογα, μικρότερα δισκόφρενα σε σχέση με τις δισκόπλακες των 380 χλστ. μπροστά-350 χλστ. πίσω, με 6πίστονες και 4πίστονς δαγκάνες αντίστοιχα) για χρήση σε χώμα.
Μόλις 25 αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν, με την Prodrive να ζητάει για καθένα εξ αυτών 535.000 ευρώ!