Την εποχή που όλα τα πράγματα ακριβαίνουν, υπάρχουν ευτυχώς κάποια προϊόντα που παραμένουν άκρως συμφέροντα και παρέχουν πολύ περισσότερα σε αναλογία με τα λεφτά που κοστίζουν. Στην προκειμένη περίπτωση αναφερόμαστε σε καινούργιο αυτοκίνητο, το οποίο πωλείται τώρα σε πολύ δελεαστική τιμή, χωρίς να του λείπει απολύτως τίποτα.
Ο λόγος για το Hyundai i30 Fastback και συγκεκριμένα στην πλουσιοπάροχη έκδοση 1.5 T-GDi 160 PS iMT 48V Hybrid Distinctive των 21.890 ευρώ. Σε αυτά τα χρήματα δεν υπάρχει όμοιό του αυτοκίνητο, με αυτή την ισχύ, fastback αμάξωμα και τέτοιο επίπεδο εξοπλισμού. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει 6 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, διατήρηση λωρίδας, οθόνη αφής 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, φώτα LED, προβολείς ομίχλης, διζωνικό κλιματισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, Drive Mode (Eco/Normal/Sport), αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, 17άρες ζάντες αλουμινίου και πάρα πολλά ακόμα.
Το ιδιαίτερα καλλίγραμμο και με πολυτελή στοιχεία αμάξωμα του i30 Fastback, τραβάει αμέσως τα βλέμματα και διαφέρει αρκετά, ειδικά από τη μέση και πίσω συγκριτικά με το Hatchback αδελφάκι του. Εκτός από το ότι είναι πιο μακρύ (4.455 χλστ.), διακρίνεται για το χυτό του τελείωμα με το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και την αεροτομή που σχηματίζεται στο πίσω άκρο.
Δυνατό «χαρτί» της συγκεκριμένης έκδοσης είναι και ο 1.5 λτ. turbo κινητήρας των 160 ίππων και 253 Nm ροπής. Η δύναμη αυτή επιτρέπει να επιταχύνει το αμάξωμα των 1.270 κιλών στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 210 χλμ./ώρα. Η Hyundai ανακοινώνει κατανάλωση 5,6-6,6 λτ./100 χλμ., με εκπομπές CO2 126-148 γρ./χλμ. Το μηχανικό αυτό σύνολο συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο iMT 6 σχέσεων και με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Να σημειωθεί ότι προσφέρεται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT, σε τιμές που ξεκινούν από 22.090 ευρώ (έκδοση Premium). Τον ολοκληρωμένο του χαρακτήρα συμπληρώνει και η πολύ καλή οδική του συμπεριφορά, αφού είναι σε θέση να υποστηρίξει με άνεση κι ασφάλεια ένα γρήγορο οδηγικό τέμπο, διατηρώντας ξεκούραστους τους επιβάτες του.
Ο υβριδικός γίγαντας των 3.430 ίππων της Belaz
Στο εσωτερικό του θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς σε όλα τα επίπεδα. Αρχικά κερδίζει τις εντυπώσεις με την ποιότητα κατασκευής του. Μαλακά υλικά συναντώνται στο πάνω μέρος του ταμπλό και στις πόρτες, ενώ οι ενώσεις των επιμέρους τμημάτων έχουν γίνει με προσοχή. Ο οδηγός θα βρει εύκολα την κατάλληλη θέση και θα εξοικειωθεί γρήγορα με τις θέσεις και λειτουργίες των διαφόρων χειριστηρίων. Μαζί με τις δύο οθόνες των 8 ιντσών του infotainment και των 7 ιντσών του πίνακα οργάνων, αναβαθμίζεται και το τεχνολογικό του προφίλ. Από πλευράς χώρων, οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν αρκετό αέρα για τα γόνατα και το κεφάλι τους, μιας και η κλίση της οροφής δεν προβληματίζει. Ευρύχωρο με τη σειρά του είναι και το πορτ μπαγκάζ των 450 λίτρων.