Το S2000 είναι από τα διαβόητα αυτοκίνητα όλων των εποχών, αναφορικά με το επίπεδο του οδηγού που απαιτεί για να πάει όπως πρέπει. Ακαριαίες αντιδράσεις και σετάρισμα που μπορεί να στείλουν σε δέντρα και μπαριέρες, ακόμα και πεπειραμένους χειριστές του βολάν.
Ο παρακάτω είχε μια πολύ δύσκολη στιγμή, σε μια πολύ γρήγορη στροφή. Όπως θα δούμε, το ιαπωνικό roadster στροφάρει μέχρι τις 9.000 σ.α.λ. όταν προσεγγίζει μια ανοιχτή καμπή. Την ώρα που εισέρχεται σε αυτή το ψηφιακό κοντέρ γράφει 110 μίλια/ώρα, που μας κάνουν ελάχιστα πάνω από 177 χλμ./ώρα. Ταχύτητα όπου αν κάτι στραβώσει, ειδικά με το δίθυρο Honda, απαιτούνται αντανακλαστικά Τζεντάι για να προλάβει ο οδηγός τις δυσάρεστες εξελίξεις. Στην προκειμένη, δεν τα κατάφερε.
Το S2K έφυγε πολύ απότομα και σε σημείο που αιφνιδίασε τον χειριστή του. Η αυτονόμηση της ουράς δεν ήρθε μέσα στη στροφή, όπως θα περίμενε κάποιος. Ο πίσω άξονας έχασε ακαριαία πρόσφυση με το τιμόνι σχεδόν στην ευθεία, κατά πάσα πιθανότητα λόγω πατήματος στο εξωτερικό κερμπ. Ανάποδο έβαλε αμέσως, αλλά όταν αποφασίσει να πάρει το δρόμο της η ουρά του Honda, δύσκολα την επαναφέρεις στην τάξη. Το αυτοκίνητο «ταξίδεψε» αρκετά μέτρα με το πλάι και παράλληλα με τις μπαριέρες, αλλά φαινόταν πως δεν θα γλίτωνε το αναπόφευκτο. Το οποίο τελικά ήρθε, μετά δυνατού «μπαμ» και ανοιγμένων αερόσακων. Ευτυχώς οι τραυματισμοί αφορούσαν μόνο το S2000, την τσέπη και την ψυχολογία του οδηγού.