H BMW M5 Competition μέχρι πρότινος δέσποζε στην κορυφή της G30, αλλά ο ερχομός της CS άλλαξε τα πράγματα στην ιεραρχία της Σειράς 5. Ωστόσο, η Manhart αναλαμβάνει να φτιάξει τη διάθεση της Competition, μετατρέποντάς τη σε κυνηγό hypercars!
Ο Γερμανός βελτιωτής παρουσίασε την MH800, που βασίζεται στην μέχρι πρότινος κορυφαία F90 και συνδυάζει μπρουτάλ εμφάνιση με συγκλονιστική δύναμη. Εξωτερικά, ο – κλασικός για αυτοκίνητο της Manhart- χρωματικός συνδυασμός μαύρου-χρυσαφί απουσιάζει, όμως οι κόκκινες μεμβράνες που αποπνέουν μια αύρα ροζ αναλόγως γωνίας, σε συνδυασμό με μαύρες λωρίδες, φροντίζουν να μας αποζημιώσουν. Το ίδιο και οι ζάντες Concave One, σε διάσταση 21 ιντσών και ελαστικά 265/30 μπροστά – 305/25 πίσω, αλλά και το αεροδυναμικό πακέτο από ανθρακονήματα (splitter εμπρός, πλαίνές ποδιές, διαχύτης και αεροτομή πίσω).
Η νέα ανάρτηση της H&R, που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 30 χλστ., εξυπηρετεί τόσο το σκέλος της εμφάνισης, όσο και αυτό του στησίματος.
Στο εσωτερικό, ανθρακονήματα και alcantara υπάρχουν παντού, όμως αυτό που δεσπόζει βρίσκεται πάνω από τα κεφάλια των επιβατών. Ο Η επένδυση της Manhart προσφέρει «τον ουρανό με άστρα», σε μια τεχνοτροπία που θυμίζει Rolls-Royce, χάρις στα LED που βρίσκονται διάσπαρτα και αναπαριστούν την έναστρη νύχτα.
Κάτω από το απειλητικό look δίνουν ζωή σε όλους, ή μόνο τους πίσω τροχούς, μεγαλύτερα τούρμπο και intercooler, μαζί με νέα εξάτμιση και ECU. Η απόδοση φτάνει τους 815 ίππους και τα 1.050 Nm ροπής, σημειώνοντας αύξηση 189 ίππων και 300 ολόκληρων Nm σε σχέση με την M5 CS – την ισχυρότερη BMW παραγωγής όλων των εποχών, με άλλα λόγια! Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά θα πρέπει κάποιος να αργοπορήσει αρκετά για να κινηθεί στα 3,3 δλ. που θέλει η εργοστασιακή Competition για το 0-100 χλμ./ώρα. Δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η μετατόπιση του κόφτη τελικής, πολύ πάνω από τα 305 χλμ./ώρα (συνήθως στα 350 χλμ./ώρα σταματούν ηλεκτρονικά οι δημιουργίες της Manhart).
To συνολικό κόστος της μετατροπής σε MH800 τοποθετείται στις 46.045 ευρώ (15.795 ευρώ ο κινητήρας, 10.485 ευρώ η εξάτμιση, 3,324 ευρώ οι τροχοί και 15.472 ευρώ η βαφή με το body kit και την ανάρτηση).